Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عیسی بزمانی گفت: رزمندگان در سوم خرداد ۶۱ با باور به خدای متعال، اعتقاد به مسیر، استقامت در راه مقابله با دشمن و اطاعت از رهبری توانستند خرمشهر را آزاد کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عیسی بزمانی، امام جمعه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: سوم خرداد یک روز حماسی است و حماسه هم نشان از شجاعت و صلابت دارد و رزمندگان ما هم در سوم خرداد سال ۶۱ در عرصه هماوردی با دشمن این حماسه بزرگ را رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اعتماد به خدا، توکل بر حضرت حق و ایمان و باور به اینکه می توان هر کار سنگینی را با اعتقاد بر خدای سبحان پیگیری کرد و هر مانعی را از سر راه برداشت در پیروزی زرمندگان ما نقش داشته است.

امام جمعه ایرانشهر تصریح کرد: بنابراین اراده مومنانه جوانان آن دوران که معتقد به راه بودند توانست این حماسه بزرگ را در عرصه نظامی رقم بزند و خرمشهر با ایمان و اعتقاد به خداوند آزاد شد.

بزمانی عنوان کرد: رزمندگان آن دوران در راهی که داشتند استقامت ورزیدند که هزینه هم دادند و آن جانبازان کنونی جامعه و شهدایی است که خانواده بزرگ ایثار تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

سوم خردادهای فراوانی در پیش داریم

کارشناس مسائل مذهبی افزود: امروز هم بزرگترین موضوعی که ما باید از سوم خرداد درس بگیریم و به آن توجه داشته باشیم همان فرموده مقام معظم رهبری است که ما سوم خردادهای فراوانی را در پیش داریم.

بزمانی گفت: به آن معنا که ممکن است عرصه عوض شود و ما در میدان نظامی با دشمن درگیری نداشته باشیم، اما عرصه تغییر کند و میدان عوض شود.

وی بیان کرد: در میدان اقتصادی و علم هم درگیری هایی وجود دارد که باید در آن حضور داشت، در میدان انتخابات و سیاست نیز باید حماسه دیگری را رقم بزنیم.

امام جمعه ایرانشهر گفت: رزمندگان در سوم خرداد ۶۱ به تکلیف خود عمل کردند که آن اطاعت از رهبری بود و توانستند خرمشهر را با همه مشکلات و موانع آزاد کنند.

بزمانی ادامه داد: امروز هم نزدیک ترین میدان حضور ما برای خلق حماسه انتخابات پیش رو است و اگر به نقش آفرینان سوم خرداد ۶۱ مراجعه کنیم طبیعی است که آن ها باور به خدا، اعتقاد به مسیر و استقامت در راهی که حرکت می کردند داشتند.

وی گفت: امروز هم ما باید با بصیرت، آگاهی، انتخاب درست و اصلح گزینی راه شهدا را ادامه دهیم، آن ها راه درست را که همراه با عقلانیت و مقابله با دشمن بود انتخاب کردند، امروز ما هم اگر می خواهیم در هماورد با دشمن پیروز میدان باشیم و حماسه خلق کنیم باید حضور آگاهانه با مشارکت حداکثری و اصلح گزینی در انتخابیات داشته باشبم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سوم خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۹۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با عزل پدرام پاک آیین، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش «تابناک»، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت دولت سیزدهم برای سومین بار در ۳۲ ماه اخیر، دست به تغییر مدیر مرکز روابط عمومی و وزارت خانه زد تا از این حیث اتفاقی متفاوت را رقم زده باشد.

متن حکم صادر شده برای سرپرست تازه وزارت بهداشت، به این شرح است:

جناب آقای دکتر مجید احمدی

با سلام

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیرو‌های متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

دکتر بهرام عین اللهی

دیگر خبرها

  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • «کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی هستند