Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تفاهم نامه میان دانشکده مهندسی دریا دانشگاه صنعتی امیرکبیر و موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران توسط دکتر حمید زراعتگر رئیس دانشکده مهندسی دریا و کاپیتان فرشاد حائری مدیر عامل موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از انقعاد این تفاهم نامه ارتقا علمی و کیفی متخصصان و حفظ ارتباط صنعت و دانشگاه منعقد شده است.

طراحی و ارائه دوره های آموزشی تخصصی مورد نیاز برای متخصصان کشتیرانی و یا دیگر سازمانها و شرکت های دریایی کشور توسط دانشکده مهندسی دریا دانشگاه صنعتی امیرکبیر با استفاده از زیرساخت های دانشگاه با همکاری مؤسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از مفاد این تفاهم نامه بشمار می رود.

براساس این تفاهم نامه دوره آزاد مدیریت ارشد کسب و کار در کشتیرانی و لجستیک دریایی توسط دانشکده مهندسی دریا دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران طراحی شده که بزودی اجرا خواهد شد.

در این تفاهم نامه تاکید شده است که در زمان همه گیری بیماری کرونا، دوره ها در بستر الکترونیک و بصورت مجازی برگزار خواهد شد و پس از آن، به فراخور شرایط در خصوص حضوری و یا مجازی بودن دوره ها تصمیم گیری می شود.

براساس این تفاهم نامه تمامی دوره های آموزشی بر مبنای ضوابط مقرر از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبات داخلی دانشگاه برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتیرانی تفاهم نامه همکاری دانشکده مهندسی دریا دانشگاه صنعتی امیرکبیر تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأیید انتخاب رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و رئیس دانشگاه گرمسار

به گزارش گروه آموزش و خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تأیید انتخاب علیرضا رهایی به‎‌عنوان رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و سید مجتبی حسینی‌فرد به‌عنوان رئیس دانشگاه گرمسار در کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌ها خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز با شرکت صنایع تجهیزات نفت تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد
  • تأیید انتخاب رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و رئیس دانشگاه گرمسار
  • ◄ حرکت قطار انجمن مهندسی دریایی بر ریل پیشرفت
  • لغو یکطرفه تفاهم نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان
  • لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان رئیس‌جمهور
  • انعقاد تفاهم نامه علمی بین دانشگاه علوم پزشکی یزد و اندونزی
  • برنامه دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای ایجاد یک دانشگاه هوشمند
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند