Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@10:34:55 GMT

فرماندار ویژه مرودشت معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۹۴۵۴

فرماندار ویژه مرودشت معرفی شد

علیرضا بیات پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور طی حکمی علیرضا بیات پور را به سمت فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت منصوب کرد.

در حکم  رحمانی فضلی خطاب به  علیرضا بیات پور آمده است:   به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم فارس به سمت فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای "مدظله العالی" موفق باشید.    شهرستان مرودشت در سال گذشته با تصویب هیات دولت به شهرستان ویژه ارتقاء یافت.   در کارنامه شغلی بیات پور مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت مهندسی بازرگانی پارس کیش، مدیرکل امورشهری و شورا‌های استانداری فارس، سرپرست فرمانداری شیراز، مدیرکل ثبت احوال استان فارس، مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان ثبت احوال کشور، مدیرکل سازمان اموال تملیکی استان‌های هرمزگان و فارس، شهردار زرقان، معاون فرهنگی، آموزشی بنیادشهید شیراز، عضو رسمی سپاه پاسداران از جمله سوابق وی است.  

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان مرودشت بیات پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی به دلیل مصدومیت همچنان دور از دسترس پرسپولیس قرار گرفته است و البته سرخ‌ها در لیگ برتر با چالش بزرگی از این حیث مواجه نشده‌اند و امیر رفیعی با چهار کلین‌شیت طی این دیدارها کار را به پایان رسانده است.

با این حال نگرانی بزرگ پرسپولیس در خصوص دیدار حساس با سپاهان است. هواداران این تیم که بعد از کنار رفتن از جام حذفی با دریافت چهار گل در جریان تساوی پرگل مقابل آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی حریف رقیب خود نشده‌اند، تنها امیدشان به لیگ برتر دوخته شده است.

طی ساعات اخیر هواداران پرسپولیس در فضای مجازی با پیام‌های خود به دنبال این هستند تا با بالا بردن روحیه علیرضا بیرانوند و احتمالا احساساتی کردن این گلر باتجربه، او را مجاب به حضور در جدال با سپاهان کنند. آنها با اشاره به اینکه این بازی احتمالا کلید قهرمانی فصل آنها نیز محسوب می‌شود، ضمن احترام به امیر رفیعی از حضور بیرانوند به‌عنوان بمب روحیه و انگیزه تیم برای دستیابی به موفقیت در این بازی یاد کرده‌اند.

باید دید شماره یک پرسپولیس که بعد از باز کردن گچ دست خود همچنان از شرایط آمادگی مطلوب به دور است، در فاصله کوتاه باقی‌مانده تا این بازی یکی از بزرگترین ریسک‌های دوران فوتبالی‌اش را خواهد کرد و برای حضور در این بازی اعلام آمادگی می‌کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد