Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه بیش از ۱۲هزار واحد دیگر افت کرد و ارتفاع ۱.۱ میلیون واحد را هم از دست داد.

 گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز: در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 4میلیارد و 32میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 2هزار و 823میلیارد تومان در بیش از 353هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 12هزار و 189واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 95هزار و 725واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های بانک ملت، بانک تجارت و گسترش نفت و گاز پارسیان شد و در مقابل شرکت‌های پالایش نفت تهران، سرمایه‌گذاری غدیر و معدنی و صنعتی چادرملو با افزایش خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روزی منفی را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 3162واحد، کل (هم‌وزن) 4999واحد، قیمت (هم‌وزن) 3232واحد، آزاد شناور 16032واحد و شاخص‌های‌‌‌ بازار اول و دوم به ترتیب 12799 و 11286واحد افت کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 446میلیون ورقه به‌ارزش 3هزار و 313میلیارد تومان در 143هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 27واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 476واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی زرین معدن آسیا، پتروشیمی مارون و سرمایه‌گذاری صبا تامین شد و در مقابل شرکت‌های پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی تندگویان و پتروشیمی زاگرس بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

تسنیم/

برچسب ها: بورس ، شاخص کل بورس ، بازار سرمایه لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000OJw

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بورس شاخص کل بورس بازار سرمایه بازار سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۵۳.۶۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۱۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۵۳,۷۷۳ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۳۶۳.۶۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۳۷,۳۶۶.۳۳۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746294

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • محرک جدید بورس
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳