Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شورای اقتصاد در نشست امروز پس از بحث و تبادل‌نظر درباره بعضی از درخواست‌های وزارت نفت، آنها را تصویب کرد.
به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهوری، اسحاق جهانگیری، امروز (دوشنبه، سوم خردادماه) در نشست شورای اقتصاد با اشاره به گزارش وزارت نیرو درباره سرمایه‌گذاری در نیروگاه‌های برق‌آبی، بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاری در صنعت برق کشور تأکید کرد و گفت: سرمایه‌گذاری در صنعت برق نیازی ضروری برای کشور است و خاموشی‌های چند روز اخیر در واقع یک هشدار بود تا با برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم، انگیزه بخش خصوصی را برای سرمایه‌گذاری در این بخش افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست که وزیران نفت، امور اقتصادی و دارایی، نیرو، صنعت، معدن و تجارت، علوم، تحقیقات و فناوری و معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری نیز حضور داشتند، درخواست‌های بعضی از دستگاه‌های اجرایی بحث و بررسی شد.
در این نشست همچنین ضمن بحث و تبادل‌نظر بعضی از درخواست‌های وزارت نفت، تصویب شد که عبارت‌اند از: اصلاح مصوبه موضوع طرح توسعه و بهره‌برداری میدان‌های نفتی پارسی و پرنج و میدان نفتی یاران، درخواست سرمایه‌گذاری در طرح توسعه و بهره‌برداری از میدان نفتی سهراب، اصلاح مصوبه طرح گازرسانی به نیروگاه چابهار و کنارک و نقاط پراکنده استان سیستان و بلوچستان از طریق سی‌ان‌جی و نیز اصلاح مصوبه طرح حمایت از تولید و تبدیل کارخانه‌ای و کارگاهی یک میلیون و 206 دستگاه خودرو دوگانه سوز/ بنزینی به سی‌ان‌جی‌سوز و کمک به احداث 700 جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) هوشمند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست اجرایی شدن قانون کاهش ۳۰ روزه حق عائله‌مندی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حق اولاد یا کمک عائله‌مندی یکی از مواردی است که در قسمت حقوق و مزایای فیش حقوقی دیده می‌شود. در وضعیت کنونی معیشتی بر اساس مواد ۸۶/۸۷ قانون تامین اجتماعی، کارگران برای بهره‌مندی از حق عائله‌مندی و حق اولاد باید سابقه ۷۲۰ روز کار را داشته باشند. سال گذشته وزارت تعاون در راستای توجه به سیاست‌های جوانی جمعیت و فرزند آوری لایحه اصلاح ماده ۸۶ قانون تامین اجتماعی را تقدیم دولت کرد تا کارگرانی که دارای فرزند هستند و برای کارگران مزبور حداقل ۳۰ روز حق بیمه پرداخت شده، می‌توانند از حق اولاد بهره‌مند شوند.

این لایحه به تصویب هیئت وزیران رسیده و به مجلس تقدیم شده است. در صورت تصویب تعداد زیادی از کارگران ازمزایای کمک عائله مندی بهره‌مند خواهند شد. اما شهروند خبرنگار ما درخواست پیگیری اجرای شدن این قانون را دارد.

متن شهروندخبرنگارما:

سلام. لطفا درباره لایحه تصویب حق اولاد بعد از گذشت ۳۰ روز از بیمه تامین اجتماعی و تغییر برای تعلق گرفتن حق اولاد پس از گذشت از ۷۲۰ روز به ۳۰ روز گزارش و اطلاع رسانی تهیه کنید
چندماه از تصویب این لایجه گذشته ولی به مرحله اجرا نرسیده ممنون میشم پیگیر این برنامه باشید. باتشکر

دیگر خبرها

  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • درخواست اجرایی شدن قانون کاهش ۳۰ روزه حق عائله‌مندی
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/ سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد