Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت هیدروگراف کلین پاور اعلام کرده است که با سرمایه جدید دریافت شده، روزانه بیش از ۲ کیلوگرم گرافن با درجه کیفیت بالا تولید خواهد کرد.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شرکت هیدروگراف کلین پاور، مستقر در کانادا، برای تأمین اعتبار به‌ منظور تجاری‌سازی فرآیند‌های سبز و مقرون به صرفه برای تولید گرافن، هیدروژن و سایر مواد راهبردی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرکت هیدروگراف کلین پاور به تازگی اعلام کرده که مبلغ۶،۵۰۵،۰۰۰ دلار کانادایی را از سوی شرکت‌های PowerOne Capital Markets Limited و Haywood Securities. HydroGraph دریافت کرده است.

درآمد حاصل از تأمین مالی شرکت هیدروگراف کلین پاور را قادر می‌سازد تا فناوری تولید هیدروژن و گرافن ثبت اختراع شده خود را تجاری‌سازی کرده و محصولات نهایی را به بازار عرضه کند. این شرکت در حال ساخت یک مرکز تولید تجاری جدید است که قادر به تولید محصولات سبز، رقابتی و با کیفیت بالا خواهد بود.

شرکت هیدروگراف کلین پاور به‌طور فعال فرآیند اختصاصی و انحصاری خود را برای تولید گرافن، هیدروژن و سایر مواد راهبردی با قیمتی رقابتی و اثرات منفی زیست‌محیطی اندک در صنایع تولید هیدروژن و گرافن تجاری‌سازی می‌کند.

این شرکت صاحب مجوز انحصاری جهانی فناوری است که از دانشگاه ایالتی کنساو برای تولید محصولات با ارزش در بخش انرژی پاک و فناوری نانو دریافت کرده است.

هارولد دیویدسون، مدیر ارشد اجرایی شرکت هیدروگراف کلین پاور، اظهار داشت: «ما از دریافت این سرمایه بسیار خرسند هستیم چرا که این بودجه ابتکار عمل ما را برای توسعه فناوری در صنعت هیدروژن و گرافن بهبود داده و روند‌های کاملاً جدید و کارآمد و بسیار قابل کنترل برای تولید محصولات با ارزش برای ما ایجاد می‌کند.

 

ما از تلاش و پشتیبانی دانشمندان و مهندسان دانشگاه ایالتی کنساو سپاسگزاریم که این فناوری نوآورانه را برای تولید روزانه ۲ کیلوگرم گرافن با درجه کیفیت بالا در اختیار ما قرار داده‌اند. سرمایه جمع‌آوری شده به ما امکان می‌دهد تا تولید را بیشتر در جهت تجاری‌سازی با مقیاس بالا پیش ببریم. تلاش‌های ما در بخش تحقیق و توسعه ادامه خواهد یافت و روی سنتز سایر محصولات با ارزش حوزه فناوری‌نانو و اتوماسیون بیشتر فناوری‌های تولید فعلی متمرکز خواهیم شد.»

تأسیسات جدید تولیدی این شرکت در منهتن، دانشگاه کنساو و در مجاورت مرکز تحقیق و توسعه این شرکت در دانشگاه ایالتی کنساو واقع خواهد شد. شرکت هیدروگراف کلین پاور همچنین در حال ایجاد یک بخش تحقیق و توسعه در لندن است. این گروه تحقیق و توسعه به دلیل هدایت الکتریکی مثال زدنی گرافن، بر استفاده از گرافن برای فناوری‌های جدید باتری و ابرخازن‌ها متمرکز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گرافن هیدروژن تجاری سازی تحقیق و توسعه تجاری سازی کیفیت بالا برای تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی خیام نکویی ظهر پنج شنبه در بازدید از مرکز تحقیقات کشاورزی استان سمنان (شاهرود) ضمن بیان اینکه در تولید انواع محصولات کشاورزی باید از دانش و فناوری‌های جدید بهره گرفت، ابراز داشت: وجود شرکت‌های دانش بنیان و روی آوردن آنها به بخش کشاورزی از جمله نیازهای اساسی است.

وی ضمن بیان اینکه تنها هفت درصد شرکت‌های دانش بنیان معادل ۷۰۰ شرکت در بخش کشاورزی فعال هستند، افزود: با توجه به نیاز کشور این میزان شرکت دانش بنیان باید به ۲۰ درصد افزایش یابد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ضمن بیان اینکه نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است، ابراز داشت: انتظار می‌رود تا شرکت‌های دانش بنیان پا را فراتر نهاده و در این مقوله‌ها ورود کنند.

خیام نکویی ضمن بیان اینکه صنف و صنعت کشور نیز یک و نیم تن گندم نیاز دارند، تصریح کرد: با بهره‌گیری از دانش و فناوری نوین داخلی افزایش تولید گندم در دستور کار است.

وی ضمن بیان اینکه افزایش تولید گندم تا ۱۹ میلیون تن هدف گذاری شده است، افزود: با رشد بهره‌وری در تولید گندم و فناوری‌های جدید معتقدیم این هدف گذاری محقق خواهد شد.

کد خبر 6088589

دیگر خبرها

  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • استفاده از بتن حاوی گرافن در آمریکا
  • نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود