Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:15:16 GMT

افتتاح دسترسی شرقی زیرگذر گلوبندک در تابستان سال جاری

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۹۸۱۷

افتتاح دسترسی شرقی زیرگذر گلوبندک در تابستان سال جاری

به گزارش خبرگزاری مهر علی پیوسته ضمن اعلام خبر فوق افزود: در حال حاضر عملیات حفاری و خاکبرداری تونل دسترسی زیرگذر چهارراه گلوبندک به ایستگاه متروی ۱۵ خرداد به اتمام رسیده و ۱۸ متر از طول این تونل تحت اجرای عملیات عایق بندی، آرماتور بندی و بتن ریزی قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، ضمن اعلام پیشرفت ۷۵ درصدی عملیات احداث دسترسی شرقی زیرگذر چهارراه گلوبندک به ایستگاه مترو ۱۵ خرداد، ابراز امیدواری کرد این بخش از پروژه طی نیمه نخست تابستان امسال تحویل شهروندان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان آنکه پیمانکار تخصصی نصب آسانسورهای بخش شرقی زیرگذر چهارراه گلوبندک از طریق برگزاری مناقصه انتخاب و مقدمات عملیات اجرایی ضمن اجرای داربست در محل شفت آغاز شده است، افزود: آسانسورهای بخش غربی زیرگذر همه روزه از ساعت ۶ لغایت ۲۲ در حال خدمت رسانی به شهروندان تهرانی است.

گفتنی است با بهره برداری زیرگذر چهارراه گلوبندک، ضلع غربی خیابان ۱۵ خرداد از زیر خیابان خیام به ضلع شرقی آن متصل شده و در نتیجه مشکل تداخل تردد پیاده و سواره در خیابان خیام و چهارراه گلوبندک برطرف خواهد شد. تسهیل امکان دسترسی به ایستگاه مترو در ضلع شرقی و غربی بازار از دیگر نتایج بهره برداری از این پروژه است؛ امری که در اسفندماه سال گذشته در مورد دسترسی غربی محقق شد.

کد خبر 5219524

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران علی پیوسته 15 خرداد شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش واکسن کرونا سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا قوه قضاییه انتخابات 1400 میراث فرهنگی فرزند آوری پیش بینی وضعیت هوا تهران کاهش جمعیت پرونده قضایی زیرگذر چهارراه گلوبندک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک

سرپرست منطقه چهار شهرداری اراک گفت: با توجه به مصوبه شورای ترافیک استان، نسبت به ساماندهی و اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و خیابان جلال آل‌احمد با نصب چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و رفیوژ، اقدام شد.

علی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی با تأکید بر اینکه روان‌سازی جریان ترافیک یکی از روش‌های مؤثر در بهبود کیفیت تردد است، اظهار کرد: هدف از اجرای طرح اصلاح هندسی معابر، ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز، ارتقا ایمنی تردد عابران پیاده و نیز کاهش مشکلات ترافیکی و تردد روان خودروهاست.

وی افزود: به همین منظور شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز و اصلاح هندسی در سطح منطقه چهار اراک در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری منطقه قرار دارد و در این راستا نقاطی شناسایی و در دستور کار برای اجرا قرار گرفته است.

سرپرست منطقه چهار شهرداری اراک تصریح کرد: با توجه به مصوبه شورای ترافیک استان، نسبت به ساماندهی و اصلاح هندسی چهار راه خیابان داوران و خیابان جلال آل احمد با نصب چراغ های راهنمایی و رانندگی و رفیوژ، اقدام شد.

حبیبی گفت: جدول‌گذاری، نصب چهار عدد چراغ راهنمایی، آغاز عملیات کف فرش و آسفالت از جمله اقدامات صورت گرفته در این پروژه بوده است.

کد خبر 749438

دیگر خبرها

  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • تشکیل استان تهران غربی و شرقی
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • ایجاد استان تهران شرقی و غربی به منظور اداره بهتر انجام می شود
  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت