Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ظهر دوشنبه یک دامدار متخلف پس از تذکر قرقبان جنگل پریای کالپوش مبنی بر ورود به منطقه قرق، با وی درگیر و با تبر پا و سر این مأمور محیط بانی را شکست همچنین این دامدار متخلف پا را از این هم فراتر گذاشته و وقتی قرقبان بر روی زمین افتاده بود گوش وی را نیز با چاقو بریده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان با بیان اینکه این حادثه در شهرستان میامی و در بخش رضوان در حالی رخ داد که مأموران قرقبانی در جنگل پریای میامی به گشت زنی می‌پرداختند، گفت: قرقبان مذکور به همراه مسئول اداره منابع طبیعی بخش رضوان در حال گشت زنی در محدوده جنگل پریای کالپوش بودند و به یکی از اهالی روستای حسین آباد کالپوش بر می‌خورند که به همراه دام خود در محدوده قرق حضور داشت.

سید جعفر مرادی حقیقی ب، بیان اینکه قرقبان بنا بر قانون به این دامدار اخطار داد که دام را از محدوده خارج کند، بیان کرد: دامدار به قرقبان حمله و با ضربات تبر به پا و سر وی، سبب شکستگی استخوان پای او می‌شود.

وی با بیان اینکه این دامدار متخلف در اقدامی عجیب هنگامی که قرقبان بی حال شده، گوش وی را هم با چاقو بریده است، ابراز داشت: قرقبان مجروح در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود تحت درمان است و دامدار متخلف نیز دستگیر شد.

کد خبر 5219521

منبع: مهر

کلیدواژه: منابع طبیعی استان سمنان میامی اراضی ملی انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر جنبش ازما آمار کرونا فلسطین اردبیل سوم خرداد فتح خرمشهر گرگان کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا زلزله واکسن کرونا دامدار متخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ کارمندان مسیر سه کیلومتری میدان امام رضا (ع) تا تفرجگاه سه چنار را در میامی طی کردند.
بانوان ایوانکی  هم با شعار شادابی و نشاط و سلامتی یک روز شاد را سپری کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با کشاورزانی که بقایای محصولات را می‌سوزانند
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • برگزاری همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • فیلم| محیط بان اعمال قانون کرد؛ متخلفان ماشین اورا آتش زدند!
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست