Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان در ارتباط با شرایط ورزشکاران المپیکی ما و همچنین احتمال مدال در این مسابقات اظهار کرد: ما در المپیک به احتمال فراوان در ۶ رشته می‌توانیم مدال کسب کنیم، ورزش‌هایی مانند کشتی، وزنه برداری، تکواندو، کاراته، شمشیربازی و تیراندازی می توانند مدال آوری کنند و حالا آن مدال چه رنگی باشد بحثی دیگر است و نمی‌شود از قبل آن را تعیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این صحبت که ورزشکاران ما چه مدال‌هایی کسب می‌کنند قابل پیش بینی نیست و همانطور که در سال‌های گذشته پیش بینی‌ها ما غلط بود دیگر نمی‌شود آن را از قبل مشخص کرد که ورزشکاران چه مدالی می‌گیرند. اما با توجه به تدارکات خوبی که برای ورزشکاران ایجاد کرده ایم به امید خدا با عملکرد خوب ورزشکاران ما در المپیک و پارالمپیک بتوانند مردم کشورمان را خوشحال کنند.

اگر رشته ای نتایج ضعیفی کسب کند حمایت وزارت ورزش از آن رشته کاسته می شود

علی نژاد درباره بودجه بندی فدراسیون‌ها ورزشی عنوان کرد: از سال گذشته روش بودجه بندی را تغییر داده ایم و این موضوع نیز به تایید وزیر نیز رسیده است و بر این اساس عملکرد سال گذشته مبنایی برای بودجه سال آینده می‌شود و اگر رشته‌ای نتایج ضعیفی کسب کند در سال ۱۴۰۱ حمایت وزارت ورزش از آن رشته کاسته می‌شود.

صلاحیت رئیس فدراسیون ژیمناستیک تایید نشد

معاون وزارت ورزش و جوانان، در مورد رد صلاحیت رئیس فدراسیون ژیمناستیک، اظهار داشت: ما نامه‌ای از بازرسی کل کشور دریافت کرده ایم که بر اساس ارزیابی بازرسی کل کشور، زهرا اینچه درگاهی فاقد صلاحیت حضور در انتخابات تشخیص داده شده است. اینچه درگاهی در حوزه تطبیق مدیریتی تایید نشده است. ما موظف هستیم پیشنهاد‌های بازرسی کل کشور را انجام دهیم. به همین دلیل صلاحیت اینچه درگاهی تایید نشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره خصوصی سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: از مهر ماه ۹۸ اقدامات زیادی برای خصوصی سازی این ۲ باشگاه انجام شد تا شرایط ورود این باشگاه‌ها به بازار سرمایه انجام شود و در مجموع با آن اقدامات امروز آماده هستیم تا استقلال و پرسپولیس را وارد بازار سرمایه کنیم و امروز نیز هر ۲ در اختیار سازمان خصوصی سازی هستند و در مراحل پایانی خود قرار دارند و وزرات ورزش تمام کار خود را در این باره انجام داده و به امید خدا بر اساس فرایند اداری که باید طی شود در بازار پایه فرابوس هر ۲ باشگاه ارائه خواهند شد.

مهدی علی نژاد در ارتباط با حضور نداشتن خلیل زاده در باشگاه استقلال عنوان کرد: طبق اساسنامه باشگاه استقلال یکی از صاحبان امضاء رئیس هیئت مدیره یا یکی از اعضای هیئت مدیره است. حالا با توجه به شرایطی که برای خلیل زاده به وجود آمده هیئت مدیره باشگاه در روز‌های آینده باید یک نفر دیگر از اعضا را به عنوان صاحب امضاء معرفی کند. طبق اساسنامه الزامی برای اینکه رئیس هیئت مدیره همه چک‌ها را امضا کند وجود ندارد. من خودم با اعضای هیات مدیره صحبت کردم و قرار است تا آخر هفته نشستی را داشته و تصمیم‌گیری کند.

کمک هواداران به باشگاه پرسپولیس داوطلبانه است

علی نژاد درباره کمک‌های مردمی که باشگاه پرسپولیس از هواداران خود دریافت کرد گفت: قاعدتا هزینه‌ها بیش از چیزی بوده که کارگزار باید پرداخت می‌کرده است. البته من در ریز جریانات نیستم و کمک از هوادار یکی از روش‌های متداول در همه دنیا است و چیز عجیبی نیست. کار، داوطلبانه است و اجباری وجود ندارد.

او ادامه داد: این نیست که من بخواهم حمایت کنم یا نه، اما اساساً این کار گناه نابخشودنی نیست. همیشه هواداران کمک کرده‌اند که روش‌های مختلفی داشته است. اگر یادتان باشد از طریق سامانه‌ها این کار انجام می‌شد، حالا سامانه‌ها به دلایل مختلف وجود ندارد، اما این یک روش برای جذب منابع است که در همه دنیا اتفاق می‌افتد. همچنین این تصمیم هیات مدیره بوده و ما نقشی در آن نداشتیم.

او در مورد کمک ۱۰ میلیاردی به فوتبال گفت: ما تفاهم‌نامه‌هایی با فدراسیون‌ها داریم و این کمک‌ها در راستای آن تفاهم‌نامه است. البته اولویت اصلی ما در مورد فوتبال حضور قدرتمند در مسابقات انتخابی جام جهانی است که بتوانند تدارک لازم را داشته باشند و با آرامش در این بازی‌ها حاضر شوند. شرایط خطیری بود و این کمک با کمک وزارت ورزش و دولت انجام شد.

۲۵ میلیارد تومان توسط فدراسیون فوتبال به شستا پرداخت شده است

معاون وزیر ورزش در مورد وضعیت شستا و ساختمان فدراسیون فوتبال عنوان کرد: ۲۵ میلیارد تومان توسط فدراسیون به شستا پرداخت شده است. موقعی که شستا حکم گرفته بود هنوز پولی پرداخت نشده بود، حالا قرار شده دوستان نشستی را داشته باشند و به یک توافقاتی برسند تا این مشکل حل شود. میان ۲ وزیر یعنی وزیر ورزش و رفاه صحبت‌هایی شده تا به گونه‌ای منافع فدراسیون فوتبال و بازنشسته‌ها حفظ شود

معاون وزیر ورزش در پایان در باره پرونده ویلموتس گفت: تیم حقوقی خوبی توسط فدراسیون فوتبال مشغول کار است. وزارت ورزش و معاون حقوقی رئیس جمهور هم کمک کردند. امیدواریم که با دفاع بسیار خوبی که صورت می‌گیرد رأی صادرشده بشکند و کشور دچار این خسارت نشود.

بیشتر بخوانید

محمد بنا: فرنگی کاران ایران در دنیا بهترین هستند/ حاضرم بچه‌ها طلا بگیرند اما به من پادش ندهند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک توکیو پارالمپیک وزنه برداری فدراسیون فوتبال معاون وزیر ورزش هیئت مدیره وزارت ورزش علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر ورزش به تاج برای ارائه گزارش تخلفات در ورزشگاه آزادی

در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال آمده است: همانطور که مطلع هستید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و همچنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و همچنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادارنما‌ها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم نموده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و همچنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تأکید نمایم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همانطور که بار‌ها تأکید نموده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است.

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و همچنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث اینچنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود. 

بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمامتر پیگیری خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • دستور وزیر ورزش به تاج: به کرامت بانوان خدشه وارد شده؛ رسیدگی کنید
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • ورود وزیر ورزش به حرکت جنجالی هوادار سپاهان
  • دستور وزیر ورزش به تاج برای ارائه گزارش تخلفات در ورزشگاه آزادی
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند