Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به برخی نابسامانی‌ها در بازار آرد و نان گفت: ددرباره افزایش قیمت نان نیز تأکید کرد که برای این موضوع هیچ مصوبه‎ای وجود نداشته و این موضوع به صورت رسمی هم به دستگاه مربوطه اعلام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به فرارسیدن «روز ملی جمعیت»، گفت: هفته گذشته از سازمان بازرسی به دلیل اقداماتی که در موضوع جمعیت انجام داده، به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر کشور تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حجت‎الاسلام درویشیان همچنین با اشاره به برخی نابسامانی‌ها در بازار آرد و نان گفت: در موضوع توزیع آرد یارانه‎ ای متاسفانه به دلیل برخی بی نظمی‌ها و عدم نظارت بر توزیع عادلانه این اقلام با بازرسی‌های صورت گرفته در یکی از انبار‌های کشور، ۲ هزار و ۵۰۰ کیسه از آرد‌های یارانه‎ای کشف شد که با تعویض کیسه ‎ها به صورت آزاد فروخته می‌شد که با عوامل مؤثر در این موضوع برخورد شد.   وی درباره افزایش قیمت نان نیز تأکید کرد که برای این موضوع هیچ مصوبه ‎ای وجود نداشته و این موضوع به صورت رسمی هم به دستگاه مربوطه اعلام شده است.   رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین درباره انتشار تصاویری مبنی بر رهاکردن هزاران تن پیاز در یکی از شهر‌های استان کرمان توسط کشاورزان به دلیل نداشتن مشتری اعلام کرد: بررسی‌های سازمان بارزرسی حاکی از آن است که این موضوع صحت داشته، اما این مشکل تنها مربوط به آن منطقه نیست.   حجت ‎الاسلام درویشیان تأکید کرد: به دلیل عدم برنامه ریزی منظم و پایش میزان دقیق محصولات کشاورزی مورد نیاز و مناطقی که ظرفیت تولید این اقلام را دارند، هر ساله شاهد این نوع نابسامانی‌ها در تولید و عرضه برخی محصولات کشاورزی هستیم که بعضاً موجب کاهش شدید یا هدررفت دسترنج کشاورزان می‌شود.   انتهای پیام/ منبع: میزان

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!

به گزارش قدس آنلاین، گروه خودروسازی سایپا از امروز (چهارشنبه) طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است. این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه‌ می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است. 

این خودور صرفا در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان  شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی  saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • تجارت آزاد با اوراسیا در انتظار مصوبه مجلس/ واردات گوشت از آفریقا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟