Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم محمدرضا قدیر با اشاره به پذیرش ۷۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته در اورژانس مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا گفت: ۶۶ نفر از این افراد در بخش‌های درمانی بیمارستان‌های قم بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه ۴۷ نفر از کسانی که در روزهای گذشته بستری بودند مرخص شده‌اند، افزود: در حال حاضر ۲۴۶ نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های قم بستری هستند که حال ۷۰ نفر از آن‌ها وخیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۳ بیمار از بیماران کرونایی جان خود را از دست داده‌اند.

قدیر تعداد تست‌های گرفته شده کرونا در ۲۴ ساعت گذشته را ۶۳۳ مورد عنوان کرد و گفت: نتیجه ۱۵۷ تست در استان، مثبت بوده و ۳۸ هزار و ۵۹۴ دوز واکسن نیز به افراد تزریق شده است.

کد خبر 5219552

منبع: مهر

کلیدواژه: آمار کرونا قم محمدرضا قدیر دانشگاه علوم پزشکی قم انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر جنبش ازما آمار کرونا فلسطین سوم خرداد فتح خرمشهر اردبیل گرگان کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا زلزله واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، از جمعیت هلال احمر، بابک محمودی با تشریح گزارش عملیات امداد و نجات در سیل و آبگرفتگی در استان‌های مختلف در ۴۸ ساعت گذشته، گفت: ١٣ استان در این مدت شامل اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، خوزستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بوراحمد، مرکزی، هرمزگان و همدان متأثر از سیل و آبگرفتگی بوده است.

وی افزود: در این مدت توسط ١۵٣ نفر از نیرو‌های امدادی هلال‌احمر در قالب ۴٩ تیم در ۵١ عملیات امدادی به ٨٠٠ نفر امدادرسانی شده است.

رییس سازمان امداد ونجات با بیان اینکه ٣۴ نفر در ۴۸ ساعت گذشته از خدمات اسکان اضطراری برخوردار شدند، اظهار داشت: با تلاش امدادگران هلال‌احمر، ١۶ نفر به مناطق امن منتقل شدند و آب ٣٠ واحد مسکونی تخلیه شد.

محمودی تصریح کرد: ٩ دستگاه چادر، ١۴۴ تخته‌پتو، ١٠۵ تخته‌موکت، ۵٢ بسته‌غذایی، ١٠٠ قوطی انواع کنسرو و ٨٩٩ کیلوگرم نایلون میان متأثران از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

دیگر خبرها

  • سیل‌ و آبگرفتگی در ١٣ استان/ امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • حس خوب حمایت
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد