Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت:‌ مشکل صادر نشدن چک‌های باشگاه استقلال در این هفته حل می‌شود.

به گزارش ایلنا، مهدی علی‌نژاد روز دوشنبه در حاشیه نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک با حضور محمدباقر نوبخت، درباره غیبت رییس هیات مدیره باشگاه استقلال و مشکلی که برای امضای چک‌ها در این باشگاه به وجود آمده است، اظهار داشت:‌ طبق اساسنامه باشگاه استقلال، ‌رییس هیات مدیره یا یکی دیگر از اعضای هیات مدیره با انتخاب اعضا حق امضا دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شرایط موجود، اعضای هیات مدیره باید یک فرد دیگر را انتخاب کنند تا چک‌ها امضا شود. قرار است تا پایان هفته نشستی درباره این موضوع داشته باشند.

علی‌نژاد درباره درخواست باشگاه پرسپولیس از هواداران برای کمک مالی با وجود قرارداد با حامی مالی، گفت: هزینه‌های باشگاه پرسپولیس بیش از مقداری است که این حامی مالی پرداخت می‌کند. کمک از هواداران روش متداولی است که در جهان انجام می‌شود. این کمک داوطلبانه است و هیچ هواداری مجبور به پرداخت پول نیست. همیشه هواداران به این باشگاه کمک کرده‌اند. پیش از این هم از طریق سامانه‌ها این کمک‌ها پرداخت می‌شد. هیات مدیره باشگاه در این زمینه تصمیم گرفته است و ما نقشی در این مورد نداشته‌ایم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود وزارت ورزش اجازه نمی‌دهد قرارداد باشگاه پرسپولیس با کارگزارش فسخ شود، گفت: ما به این مسئله ورود نکرده‌ایم.

معاون وزیر ورزش درباره توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال ۲۵ میلیارد تومان به شستا پرداخت کرده است. زمانی که حکم توقیف ساختمان صادر شد، هیچ پولی پرداخت نشده بود. در شرایط فعلی باید دو طرف نشستی داشته باشند تا مشکل حل شود. صحبت‌هایی بین وزیر ورزش و وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی انجام شده است. قرار است نشستی میان فدراسیون فوتبال و شستا برگزار شود تا منافع فوتبال ایران به خطر نیفتاد.

وی در پاسخ به این سوال که وزارت ورزش پیش‌بینی می‌کند که چه رشته‌هایی در المپیک به مدال برسند؟ گفت: ورزش قابل پیش‌بینی نیست. هزاران عامل ممکن است در کسب یک نتیجه تاثیر بگذارد. از کشتی، تکواندو، کاراته و وزنه‌برداری در المپیک انتظار مدال داریم. اگر شمشیربازی و تیراندازی هم در اوج خود باشند احتمال کسب مدال دارند.

علی‌نژاد درباره اینکه برخی فدراسیون‌ها پس از رویدادهای مهم پاسخگوی عملکرد خود نیستند گفت: از سال ۹۹ روش بودجه‌بندی را تغییر دادیم. عملکرد هر سال، مبنای بودجه سال بعد می‌شود. یعنی اگر رشته‌ای در بازی‌های المپیک، با وجود بودجه‌ای که دریافت می‌کند عملکرد خوبی نداشته باشد، در بودجه سال ۱۴۰۱ آن رشته تاثیر خواهد گذاشت. پس از المپیک عملکرد فدراسیون‌ها را بررسی می‌کنیم و به مردم هم اعلام می‌کنیم.

وی درباره پرونده شکایت «مارک ویلموتس» از فدراسیون فوتبال گفت: تیم حقوقی بسیار خوبی از سوی فدراسیون فوتبال به کار گرفته شده است. معاونت حقوقی رییس جمهوری هم در این زمینه به فدراسیون کمک کرده است. امیدوارم حکمی که در فدراسیون بین‌المللی صادر شده شکسته شود و کشور دچار خسارت نشود.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: از سال ۹۸ اقدامات زیادی برای ورود استقلال و پرسپولیس به بازار سرمایه انجام شد. امروز این ۲ باشگاه آماده واگذاری و در اختیار سازمان خصوصی‌سازی هستند. در مرحله پایانی خصوصی‌شدن باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هستیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازی های المپیک مهدی علی نژاد فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال هیات مدیره وزیر ورزش علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۰۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام

آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته باشگاه استقلال به یک هلدینگ مطرح واگذار شد و بلافاصله بعد از این اتفاق شایعاتی در مورد تغییرات مدیریتی در این باشگاه دهان به دهان چرخید، اما واقعیت این است که فعلا امکان تغییرات مدیریتی در این باشگاه وجود ندارد.

نکته اول اینجا است که مدیریت فعلی باشگاه استقلال باید تمامی اسناد و مدارک و میزان بدهی‌های این باشگاه را بر آورد کرده و در قالب گزارش به مسئولان هلدینگ مربوطه ارائه کند که این موضوع زمانبر است. از طرفی دیگر این هلدینگ باید نمایندگان خود را برای حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی کند تا اهلیت آن‌ها از مراجع مربوطه تائید شود و این موضوع نیز نیازمند زمان است.

همچنین با توجه به اینکه تا پایان مسابقات لیگ برتر ۶ هفته باقی مانده است اگر قرار بر تغییرات باشد بعد از پایان مسابقات لیگ برتر این اتفاق رخ خواهد داد؛ ضمن آنکه قطعا یکی دو عضو با سابقه ورزشی در هیات مدیره یا حتی برای مدیرعاملی این باشگاه در نظر گرفته خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال