Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود پزشکیان در دیدار با جمعی از اعضای احزاب اصلاح طلب گفت «رئیس جمهور بد در غیاب رای مردم خوب انتخاب می‌شود، بیایید و فریاد بزنید که بد کیست تا رای نیاورد. تو اگر رای ندهی که اینها قوی‌تر می‌شوند.»

نسخه ندارم اما می‌دانم نسخه را از چه کسی باید گرفت

پزشکیان گفت: راه نجات مملکت را در یک نگاه کلی، مراجعه به علم و متخصصین و کارشناسان می‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نسخه ندارم اما می‌دانم نسخه را از چه کسی باید گرفت. در جلسات مختلفی که با کارشناسان داشته‌ام مسائل متعددی طرح شده است. مشکلات اصلی جامعه تورم، بیکاری، بی‌عدالتی و دعواهایی است که در داخل داریم.

وی گفت:‌تا زمانی که در داخل این ناامنی اقتصادی وجود دارد پول نخواهد آمد؛ به دلایلی که نام بردم سرمایه‌ وارد نمی‌شود و ضروری است که محیط آرام‌تری فراهم کنیم. باید اختلافات داخلی و فضایی که باعث رانت و فساد و تبعیض می‌شود را اصلاح کرد. این را پیش از این هم گفته‌ام که بالای ۱٫۵ میلیون یارانه‌ی پنهان می‌دهیم که آن را طبقات بالای جامعه مصرف می‌کنند!

این کاندیدای انتخابات گفت: در ذهن من راهکارهایی وجود دارد که هنوز کمی خام است اما در نهایت باید به طریقی این یارانه‌های پنهان را برای طبقات بالا حذف کنیم.سه-چهار سال است که کاملا متمرکز روی موضوع رانت و فساد و… کار می‌کنم و برایم چشم‌انداز حل آن بدیهی است. پیش از این در مصاحبه‌هایم به تفصیل توضیح داده‌ام که ما به یک سیستم داده نیاز داریم.

باید مجددا با دنیا تعامل داشته باشیم

پزشکیان همچنین درمورد تعامل با دنیا نیز گفت: باید مشکلات را با همسایگان حل کنیم؛ تولید بدون بازار فایده‌ای ندارد، باید مجددا با دنیا تعامل داشته باشیم.

27 27

کد خبر 1518315

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مسعود پزشکیان اصلاح طلبان انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدرقه ویژه رئیس جمهور توسط دختران آرمانی

دریافت 30 MB کد خبر 6100260

دیگر خبرها

  • چرخش ۱۸۰ درجه‌ای یک کاندیدا در زنجان؛ یکباره اصلاح‌طلب شد!
  • پزشکیان: دولت به شرکت‌های دارویی ۶۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد
  • پزشکیان : دولت به شرکت‌های دارویی ۶۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد/ در درمان بیماری های خاص مانده‌ایم
  • بدرقه ویژه رئیس جمهور توسط دختران آرمانی
  • بهادر زمانی بازیگر نقش همایون در سریال قطب شمال کیست + بیوگرافی
  • توافق مشترک مارس مبنای تعامل ایران و آژانس است/ آغاز تهیه پیش‌نویس برای تعاملات آینده
  • پدر جغرافیای ایران کیست؟
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟