Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر فلسطین با اشاره به قطعنامه‌های سازمان ملل گفت: هیچکدام از این و قطعنامه ها تغییری در وضعیت فلسطین و فلسطینی‌ها به وجود نیاورد و با وجود همه این قطعنامه‌ها امروز نوار غزه مورد هجوم هواپیماها و توپخانه رژیم صهیونیستی قرار دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرنگار گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، صلاح زواوی سفیر فلسطین در جمهوری اسلامی ایران در چهارمین نشست فوق العاده کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی در سخنان خود ضمن تشکر از جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب برای برگزاری این نشست ضمن اشاره به مجاهدت ها و سختی هایی که ملت فلسطین طی یک قرن گذشته تحمل کردند، گفت: ما در سرزمین جهاد و شهادت به دنیا آمدیم؛ خانواده ای در فلسطین نیست که شهید مجروح یا اسیر و یا خویشاوندی که از سرزمین و مسجد القصی دفاع می کند، نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر فلسطین افزود: ما در سرزمین اسرا و معراج، هدف همکاری غرب و صهیونیسم قرار گرفتیم ما ملت انقلابی پس از انقلاب هستیم که دیریاسین تنها یک نمونه از کشتار هایی است که ملت ما با آن روبرو شده است.

وی در ادامه وی با اشاره به قطعنامه های سازمان ملل گفت: همه می دانیم که هیچکدام از این و قطعنامه ها تغییری در وضعیت فلسطین و فلسطینی‌ها به وجود نیاورد و با وجود همه این قطعنامه ها امروز نوار غزه مورد هجوم هواپیماها و توپخانه رژیم صهیونیستی قرار دارد و برج های مسکونی آن یکی پس از دیگری سقوط می‌کند.

الزواوی در ادامه با اشاره به وضعیتی که صهیونیستها برای منطقه و کشورهای مسلمانان از جمله سوریه و عراق و مصر و لبنان و مردم به وجود آورده اند رژیم صهیونیستی را عامل همه مصائب امروز منطقه معرفی کرد.

آغاز نشست فوق‌العاده کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای سازمان همکاری اسلامی+فیلم

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قطعنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه با حضور در موسسه آموزشی سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو) با «مهمت آکیف» رئیس این موسسه دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش ایسنا، «محمدحسن حبیب‌اله‌زاده» در این ملاقات با قدردانی از تلاش‌های موسسه آموزشی اکو در چند سال گذشته در جهت گسترش فعالیت‌های موسسه در بین کشورهای عضو اکو، برای مشارکت هر چه بیشتر کشورمان در برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی اکو ابراز آمادگی کرد.

سفیر کشورمان در آنکارا  همچنین با اشاره به ظرفیت‌های موجود و پیشرفت‌های علمی برجسته درجمهوری اسلامی ایران به ‌ویژه در دهه‌های اخیر در زمینه‌های گوناگون مانند نانوتکنولوژی، کسب مدال‌های متعدد در المپیادهای علمی توسط دانش آموزان و نیز وجود دانشگاه‌های بسیار معتبر به عنوان بستر لازم برای جذب دانشجویان بین‌الملل به ‌ویژه از کشورهای عضو اکو، نسبت تقویت همکاری‌های آموزشی اعلام آمادگی کرد.

وی همچنین آمادگی کشورمان برای بهره‌برداری بهتر از فرصت ریاست دوره‌ای جمهوری اسلامی ایران بر سازمان اکو در سال ۲۰۲۴ برای تقویت همکاری‌های آموزشی را اعلام کرد.

 مهمت آکیف، رئیس موسسه آموزشی اکو نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات این موسسه در سال‌های اخیر در راستای توسعه آموزش در کشورهای عضو اکو، تلاش‌های انجام ‌شده برای انطباق فعالیت‌های موسسه با نیازهای کشورهای عضو را برشمرد.

رئیس موسسه آموزشی اکو همچنین با اشاره به برخی تجارب موفق کشورمان در حوزه آموزشهای تخصصی از جمله دانشگاه‌ علمی و کاربردی، خواستار تقویت همکاری‌ها با کشورمان در حوزه امور آموزشی شد.

در این دیدار برخی زمینه های همکاری میان موسسه آموزشی اکو و وزارتخانه های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش ایسنا ، موسسه آموزشی اکو یکی از آژانس های تخصصی سازمان همکاری های اقتصادی(اکو) است که بر اساس تصمیم نشست ماه می ۱۹۹۸ شورای وزیران این سازمان تاسیس شد.

هدف اصلی این موسسه، توسعه همکاریهای علمی و آموزشی بین کشورهای عضو، تقویت زیرساخت های آموزشی و پرورشی وکمک به توسعه اقتصادی اجتماعی و دستیابی کشورهای عضو به اهداف آموزشی و دانشگاهی است.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان+ فیلم
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • عربستان پیش‌نویس قطعنامه آتش‌بس در غزه را به سازمان ملل می‌برد
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • شکست‌خوردگان،پشت نقاب تحریم
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه ای در مذاکرات غزه شد
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات سازمان همکاری اسلامی
  • سفیر پاکستان: حمله اسرائیل به کنسولگری ایران صلح منطقه را به خطر انداخت