Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلطانی معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به مشکل تزریق پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین گفت: به احتمال زیاد پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین به دلیل مشکل تزریق اعتبار با وقفه کوتاه مدت به بهره‌برداری برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد پروژه دو خطه کردن راه آهن استان زنجان اظهار کرد: قرار بود این پروژه تا پایان خرداد ماه به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شرایط بهره‌برداری از این پروژه تزریق مستمر اعتبار اعتبار بود تصریح کرد: تزریق مالی این پروژه کمی با وقفه اتفاق می‌افتد.

معاون عمرانی استاندار زنجان با تاکید براینکه این موضوع به احتمال زیاد افتتاح پروژه را با تاخیر مواجه کند بیان کرد: یکی از پیمانکاران پروژه دو خطه کردن زنجان- قزوین از برنامه‌ زمانبدی عقب است.

وی خاطر نشان کرد: تزریق اعتبار به هر دلیلی تغییر کند در شرایط پیشرفت پروژه تاثیر گذار است. بنابراین روند اجرای پروژه به تزریق اعتبارات بستگی دارد.

سلطانی با تاکید بر اینکه اگر شرایط تزریق اعتبار پروژه به همین روال ادامه داشته باشد بهره‌برداری پروژه با یک وقفه کوتاه مدت انجام می‌شود یادآور شد: در حال حاضر هر سه قطعه پروژه فعال بوده و روند تکمیل پروژه ادامه دارد.

وی در مورد علت مشکلات اعتباری پروژه به موج رسا گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های ملی بوده و اعتبار کلانی نیاز دارد و در استان اهتمام ویژه برای بهره‌برداری این پروژه انجام شده است و تامین اعتبار این پروژه باید در سطح ملی اتفاق بیفتد.

معاون عمرانی استاندار زنجان با تاکید براینکه بعد از سفر نوبخت و وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان 150 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص داده شد گفت: بعد از آن استاندار زنجان به دنبال تخصیص اعتبار به میزان 200 میلیارد تومان دیگر بود که به تایید ریاست جمهوری رسید اما از این 200 میلیارد تومان تنها 40 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی با تاکید براینکه این امیدواری وجود دارد که این پروژه با یک وقفه‌ای کوتاه مدت به بهره‌برداری برسد ادامه داد: استاندار زنجان نیز به جد پیگیر اتمام این پروژه است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پروژه دو خطه کردن راه آهن استاندار زنجان میلیارد تومان تزریق اعتبار بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت

وزیر نفت با بیان اینکه امسال ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار با هدف جهش تولید به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ۵۰ پروژه جدید نیز به ارزش ۲۵ میلیارد دلار امسال آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری، با بیان اینکه امروز ریل‌گذاری برای حضور شرکت‌های پتروشیمی و هلدینگ‌های بزرگ کشور در چهار حوزه ذخیره‌سازی گاز، تولید بنزین در واحدهای متانولی، توسعه میدان‌های گازی و جمع‌آوری گازهای همراه نفت انجام شده است، گفت: شرکت‌های پتروشیمی در دو سال اخیر نشان دادند که می‌توانند به‌خوبی پروژه‌های بزرگ نفت و گاز در بخش بالادستی را با کمک شرکت‌های ای‌اندپی مدیریت کنند.

وی با یادآوری اینکه در دولت‌های قبل در مقابل حضور بخش خصوصی در بخش سرمایه‌گذاری بخش‌های بالادستی مقاومت زیادی می‌شد، افزود: امروز شاهد شکسته‌شدن این سد هستیم.

وزیر نفت گفت: امسال ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار با هدف جهش تولید به بهره‌برداری خواهد رسید، همچنین ۵۰ پروژه جدید نیز به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در سال جاری آغاز می‌شود.

اوجی با بیان اینکه امسال تولید نفت ایران جهش خواهد داشت و در تولید گاز هم با افزایش روبه‌رو خواهیم بود، تصریح کرد: ۶ میلیون تن به ظرفیت تولید سالانه محصولات پتروشیمی و روزانه ۵۰ هزار بشکه به ظرفیت پالایش نفت کشور افزوده می‌شود.

این خبر در حال تکمیل است ...

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری