Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

گرانی

گرانی گوشت مرغ خیلی بده به وضعیت بازار رسیدگی کنید

قطعی ۲ باره ی برق در یک روز

سلام روزتون بخیر ، ما ساکن محله ی جوانمرد قصاب کوچه ی شمشاد شرقی دوم در شهرری هستیم ، متاسفانه در ۶ ساعت گذشته ۴ ساعت برق نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا ساعت ۱۲.۴۰ دقیقه طبق اعلام قبلی برق رفت و ساعت ۱۴.۵۰ دقیقه برق آمد و دوباره در ساعت ۱۶.۳۰ برق رفت و الان که ساعت ۱۸.۴۱ دقیقه هست ، ما هنوز برق نداریم و بار دوم هیچ جا اعلام نکردند. ممنون می شم پیگیری کنید.

افزایش قیمت خودرو

طبق اخباری که از رسانه ملی پخش شد حداکثر افزایش قیمت ۸ درصد و حداقل ۰/۱۴ درصد باید باشد.

این درحالی است که پارس tu5 از ۱۲۷ میلیون به ۱۴۵ میلیون افزایش پیدا کرده است یعنی نزدیک به ۱۶ درصد.

آخر کی باید به داد ما مردم برسد ای خدا

گارسوز نمودن خودرو

با سلام ، لطفا درمورد طرح  گاز سوز نمودن خودروها ی بنزینی هم رسیدگی وپیگیری گردد. باتشکر.

ساعات اداری در خوزستان

سلام وقت بخیر

اگه می شه در مورد ساعات شروع به کار ادارات گزارشی تهیه بکنید

من هر جور که به مسئله نگاه می کنه ساعت ۸:۳۰ زمان مناسبی  برای شروع ادارات نمی بینم

هم از نظر صرفه جویی انرژی

هم از نظر بازه زمانی جهت رعایت فاصله گذاری . هر چقدر تایم کاری کم باشه تجمع نفرات بیشتره

هم از نظر ساعت کاری که کارمندان باید سر کار باشند . در هفته ۲۵ ساعت سر کار هستند و پنج شنبه هم تعطیل هستند در صورتی طبق قانون باید ۴۴ ساعت سر کار باشند

قطع آب

در منطقه عظیمیه کرج حدود 12 ساعت آب قطع بودکه باعث مشکلات عدیده ای برای ساکنین شد و اطلاع رسانی هم نشده بود این انتظار رو داریم مسئولین قبل انجام کاری اطلاع رسانی کنند از شما خواهش می کنم این موضوع رو پیگیری کنید تا دیگر شاهد چنچنین اتفاقاتی نباشیم

قطعی برق ۷ ساعت

با سلام ما ساکن اندیشه فاز یک هستیم خیابان معلم امروز از ساعت ۱۲و نیم رفته و الان تا ساعت ۶ و۴۰ دقیقه نیامده است این منطقه که از قدیم مشکل آب داشته است غیرقطعی برق مشکل قطعی آب هم پیدا می کند با بچه کوچیک چگونه زندگی کنیم اینگونه مشوق فرزند آوری  می کنید

خدمات انشعاب روستایی

با سلام وخسته نباشید لطفا درمورد انشعاب آب ، گاز وبرق مسکونی روستایی رسیدگی وپیگیری تا با تخفیف به مشترکین واگذار شود باتشکر.

ازدحام تعویض پلاک چیتگر

باتوجه به اوج گرفتن کرونا در قسمت تحویل پلاک جدید فضا کوچک وازدحام فوق العاده هست درحالی که می توانند این ازدحام را به خارج اتاق هدایت کرده و مانیتور اعلام رابیرون قرار دهند

قطعی برق

لطفا خواهشا یه پیگیری بکنید ما دانشجو هستیم تمام امتحانات الکترونیک هست با قطعی برق دکل های مخابراتی و اینترنتی هم قطع می شود

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر روسیه، تیم‌های روستوف و اورنبورگ در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف هم می‌روند.

محمد محبی به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده است، اما محمد قربانی در ترکیب اصلی اورنبورگ حضور دارد و برای تیمش به میدان می‌رود.

این دو بازیکن ایرانی، پیش از آغاز مسابقه و زمانیکه بازیکنان دو تیم برای گرم کردن وارد زمین مسابقه شده بودند، با هم دیداری داشتند. محبی به سمت قربانی رفت و این بازیکن را در آغوش گرفت و آنها دقایقی با هم به صحبت پرداختند.

نکته جالب اینکه کانال تلگرامی باشگاه روستوف با انتشار ویدیو خوش و بش این دو بازیکن، نوشت: سلام ایران.

کانال رسمی روستوف با انتشار این ویدیو و قرار دادن ایموجی پرچم ایران، نوشت: سلام ایران.

دیگر خبرها

  • قطعی آب در شهرک خاوران تبریز
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • قطعی برق در ۸ شهرستان گیلان
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط کودکان پیش دبستانی + فیلم
  • سلام بر تو که اسطوره‌ حجاب شدی ...
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت