Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنی آلوز همچنان کارنامه اش را پر بار تر می کند.

دنی آلوز، دفاع راست 38 ساله برزیلی با کسب جام قهرمانی پائولیستا در برزیل به همراه سائوپائولو تعداد جام های کارنامه اش را به 42 رساند.

به گزارش طرفداری، سائوپائولو شب گذشته موفق شد با پیروزی 2-0 مقابل پالمیراس فاتح جام پائولیستا برزیل شود که مهم ترین تورنمنت منطقه ای در برزیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنی آلوز 9 بازی در این رقابت ها انجام داد و یک گل هم به ثمر رساند و سه پاس گل داد.

به این ترتیب تعداد قهرمانی های سلطان جام به عدد 42 رسید که به به صورت جداگانه به شرح زیر است:

23 جام قهرمانی همراه بارسلونا 6 جام قهرمانی در پاری سن ژرمن 5 جام قهرمانی در سویا 4 جام قهرمانی همراه تیم ملی برزیل 2 جام قهرمانی در یوونتوس 1 جام قهرمانی در باهیا 1 جام قهرمانی در سائوپائولو هیچ بازیکنی در تاریخ به اندازه دنی آلوز موفق به کسب جام نشده است

 

اخبار داغ 

فیلم سانسور فوق حرفه ای پوشش ساره بیات در سریال گیسو برترین های قرن با کرمانی مقدم و شاه محمدی؛ دهه ۶۰ پولی نبود، شادی هوادار می‌دیدیم، کیف می‌کردیم! کریم باقری: اگر بگویند از پرسپولیس برو ناراحت نمی‌ شوم / مگر می‌ شود با فیلم یا عکس بازیکنی را محروم کرد؟ رکورد ابدی ناصر حجازی؛ 6 گانه ای که فقط اسطوره آبی در کارنامه اش دارد کریستیانو رونالدو منتقدان را به سکوت دعوت کرد / عکس پپ گواردیولا: آگوئرو قرار است کنار مسی در باشگاه قلب من، بارسلونا بازی کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام قهرمانی کارنامه اش دنی آلوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آلوز» به صدر برگشت/ تلاش هافبک پرتغالی برای رسیدن به رکورد گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و فولاد در هفته بیست و ششم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

«ریکاردو آلوز» وینگر پرتغالی تراکتور در این بازی با پاسی که به شجاع خلیل زاده داد، زمینه ساز گل اول تیمش شد. او که در هفته‌های گذشته ابوالفضل جلالی وینگر استقلال را در کنار خود به عنوان بهترین پاسور فصل بیست و سوم با ۹ پاس گل می‌دید حالا با ۱۰ پاس گل در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر قرار گرفته است.

«آلوز» فصل گذشته نیز با ۱۳ پاس گل عنوان بهترین پاسور لیگ را از آن خود کرده بود و حالا این فرصت را دارد تا در ۴ هفته باقی مانده رکورد خود را تکرار و حتی بشکند. ابوالفضل جلالی جدی ترین تعقیب کننده آلوز برای این عنوان است که در بازی با ذوب آهن موفق به ثبت پاس گل نشد.

کد خبر 6099658

دیگر خبرها

  • تسویه ۲۰ همتی با بانک‌ها از طریق واریز و برداشت/ کارنامه موفق مدیریت شهری در اداره پایتخت
  • فیلم/ حمایت دانشجویان دانشگاه سائوپائولو برزیل از غزه
  • «آلوز» به صدر برگشت/ تلاش هافبک پرتغالی برای رسیدن به رکورد گذشته
  • ستاره سابق منچسترسیتی به خاطر بدهی نفقه دستگیر شد!
  • ستاره سابق سیتی در برزیل دستگیر شد
  • کارنامه‌ی یکی از شاخص‌ترین چهره‌های علمی تاریخ‌نگاری معاصر بررسی می‌شود
  • گل دوم تراکتور به فولاد + فیلم
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • پالما با حضور ستاره‌های ایرانی قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد