Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  زهرا ارسنگ، عضو هیئت رئیسه انجمن حقوقی ورزش در خصوص فعالیت‌های این انجمن اظهار داشت: شخصیت حقوقی انجمن حقوقی ورزش به شخصیت حقوقی فدراسیون انجمن‌های ورزشی وابسته است. این انجمن طبق مصوبه هیئت وزیران شروع به فعالیت کرد و پس از آن با موافقت وزیر ورزش و جوانان شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این انجمن، ساختار خدماتی دارد و می‌خواهد خدماتی را به جامعه ورزش ارائه دهد. ورزشکاران، مربیان، تماشاگران و تمام افرادی که در ورزش فعالیت می‌کنند خدمات حقوقی دریافت خواهند کرد.

ارسنگ ادامه داد: ما در هر زمینه‌ای که کار می‌کنیم، ممکن است به حقوق و تکالیف آن واقف نباشیم.

بیشتر بخوانید

بازرسی کل کشور صلاحیت رئیس فدراسیون ژیمناستیک را تایید نکرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان حقوق ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید عهد با شهدای پهلوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: شهدا پهلوانان رشید عرصه ایثار و شهادت هستند که چراغ راه و الگوی منش پهلوانی در بین ورزشکاران به خصوص ورزشکاران زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی هستند.
قریشی افزود: در استان ۸۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های زورخانه‌ای فعالیت می‌کنند و در سطح استان ۲۸ زورخانه فعال و سه کانون آموزشی ورزش زورخانه‌ای وجود دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی