Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، رضا علی‌پور عصر امروز در مراسم افتتاح آموزشگاه خیرساز کارشناسان در گنبدکاووس اظهار کرد: وقوع سیل در سال 1398 خسارت زیادی به زیرساخت‌ها و مدارس وارد کرد و بعد از وقوع این سیل بنده به همراه چند تن از کارشناسان رسمی دادگستری تهران از گنبدکاووس بازدید کردیم.
وی تصریح کرد: بعد از بازدیدهای انجام شده این کانون تصمیم گرفت یک مدرسه با هزینه اعضای این کانون ساخته و تحویل آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری تهران خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش دارای دو بخش آموزش و تربیت بوده که در بخش آموزش یادگیری علوم تعریف شده توسط معلمان به دانش آموزان انتقال پیدا می‌کند.
وی ادامه داد: بخش مهم تربیت و یا پرورش بوده که معلمان باید به گونه‌ای دانش آموزان را تربیت کنند تا آنها در زندگی درستکار و راستگو باشند.
علی‌پور گفت: مرجع قانونی در دادگستری تهران بنام کانون کارشناسان فعال است که در آن ۴ هزار نفر دارای مشاغل مختلف در جایگاه‌هایی مانند فرمانداری، استانداری و سایر ادارات خدمت کرده و به نام سرباز اداره به تمام دعووی‌ها و اختلافات در ۷۱ رشته و یک‌هزار و ۱۰۰ تخصص رسیدگی می کنند و از این راه حق‌الزحمه دریافت می‌کنند.
وی بیان کرد: ساخت این مدرسه از طریق حق‌الزحمه این اعضا بوده و هیچگونه کمک دولتی استفاده نشده است.
* تعهد زنان خیر مدرسه‌ساز گلستانی از ۵۰ میلیارد تومان به ۸۰ میلیارد تومان افزایش یافته است
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان در این مراسم اظهار کرد: بعد از وقوع سیل در استان گلستان حضور خیرین در عرصه‌های مختلف برای خدمت بیشتر شده و این حضور در ساخت مدارس در گلستان قابل لمس است.
وی تصریح کرد: تعهد خیرزن مدرسه‌ساز در سال ۱۳۹۸ مبلغ ۵۰ میلیارد تومان بوده که این مبلغ در سال ۱۳۹۹ به ۸۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.
یاسر لیوانی گفت: این مدرسه توسط کارشناسان رسمی دادگستری تهران با زیربنا یک‌هزار و ۵۴۰ متر مربع، فضاسازی محوطه به متراژ یک‌هزار و ۲۰۰ مترمربع با ۶ کلاس درس و ۶ فضای جانبی شامل کتابخانه، نمازخانه، آزمایشگاه و غیره طی ۱۸ ماه با اعتبار ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان احداث شده است.
* ۲۳ آموزشگاه توسط خیرین در گنبدکاووس احداث می‌شود
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: ۲۶ آموزشگاه در شهرستان گنبدکاووس در حال احداث است که از این تعداد ۲۳ آموزشگاه توسط خیرین ساخته می‌شود.
وی تصریح کرد: مشکل عمده ما در داخل شهر به جهت کمبود فضای آموزشی بوده و در برخی از مدارس ۴۱ دانش آموز در یک کلاس درس حضور دارند.
کمال‌الدین نظرنژاد گفت: با توجه به وجود ۸۶ هزار دانش آموز در شهرستان خیرین در ساخت مدارس و افزایش فضای آموزشی نقش بسزایی دارند.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: مدارس دادگستری تهران آموزش سیل دادگستری تهران میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر «علی مطهری» مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی، در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت:فعالیت‌های دولت مردمی سیزدهم در موضوع مدرسه سازی جای قدردانی ویژه دارد.

وی افزود:استان آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های نیازمند به توجه در موضوع فضای آموزشی است که خوشبختانه با آغاز دولت مردمی سیزدهم و عنایت و توجه ویژه سازمان نوسازی کشور و همچنین استاندار آذربایجان غربی در ۲ سال اخیر یک هزار و ۳۴ کلاس درس به مجموع کلاس‌های درس و فضا‌های آموزشی استان اضافه شده و بیش از یک هزارو ۸۰۰ کلاس درس نیز در حال ساخت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی گفت:نیاز استان آذربایجان‌غربی در موضوع کلاس‌های درس و رسیدن به متوسط کشوری، تعداد ۵ هزار کلاس درس است که امیدواریم با شروع نهضت مدرسه سازی در استان و توجه مسئولین استانی و کشوری، در آینده‌ای نزدیک به این مهم دست یابیم.

وی ادامه داد:مهندس رحمانی از نیرو‌های متعهد و کاربلد استان آذربایجان‌غربی بودند و در زمان حضورشان در سازمان نوسازی مدارس استان، منشأ فعالیت‌ها و برکات مهمی شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی افزود:امیدواریم مهندس صدقی نیز با روحیه جهادی وارد میدان شده و در مسیر توسعه فضا‌های آموزش و پرورش استان گام بردارد.

مطهری گفت:موضوع تحول در آموزش و پرورش نیازمند ۳ عنصر محتوا، فضای آموزشی و تجهیزات و نیروی انسانی است و برای رسیدن به نقطه آرمانی در این موضوع باید به همه این موارد و عناصر توجه کافی و وافی صورت پذیرد.

در پایان این مراسم، با حضور مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی و جمعی از مسئولان و مدیران مرتبط، «پیام صدقی» به عنوان مدیرکل جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مداس آذربایجان‌غربی معرفی و از خدمات «قهرمان رحمانی» مدیرکل قبلی این مجموعه تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • ۱۰۰ سامانه خورشیدی در مدارس نصب شده است
  • مدارس، صاحب نیروگاه های خورشیدی می شوند
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی
  • تولید انرژی تجدیدپذیر در ۲۰هزار مدرسه هدفگذاری شد