Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شفیعی بعدازظهر دوشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در استان کرمان ۳۷۸ مورد است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در حوزه دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمان ۲۳۱ نفر، رفسنجان ۱۵ نفر، جیرفت ۷۴ نفر، بم ۷ نفر و سیرجان ۵۱ نفر است.

شفیعی بیان کرد: تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان ۲۰ هزار و ۵۲۷ مورد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته ۶۹ نفر است که شامل کرمان ۴۳ مورد، رفسنجان یک مورد، جیرفت ۱۵ مورد و سیرجان ۱۰ مورد است.

وی بیان کرد: تعداد فوتی‌های قطعی در ۲۴ ساعت گذشته هفت نفر است که همگی از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان هستند.

شفیعی سن فوتی‌ها را ۹۸،۸۱،۷۳،۶۹،۶۷،۶۵،۴۰ ذکر و اعلام کرد: مجموع جانباختگان ناشی از کرونا در استان به ۲ هزار و ۸۸۱ نفر رسیده است.

کد خبر 5219633

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی شفیعی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ویروس کرونا انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر جنبش ازما آمار کرونا سوم خرداد فتح خرمشهر فلسطین گرگان اردبیل کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا زلزله واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مأموریت بالگرد اورژانس هوایی اصفهان به منظور انتقال بیمار بین مراکز درمانی ساعت ۱۳:۴۱ امروز _جمعه پانزدهم اردیبهشت_ آغاز شد.

وی افزود: در پی این مأموریت یک مرد ۸۵ ساله با سکته حاد قلبی از بیمارستان شهید رجایی داران به بیمارستان چمران اصفهان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: مأموریت مذکور ساعت ۱۵:۱۸ به پایان رسید.

کد خبر 750518

دیگر خبرها

  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: زهرا ملکی قربانی در تهران فوت کرده نه جاسک!
  • حس خوب حمایت
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری