Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@18:57:02 GMT

امام جمعه: مردم دزفول دین خود را به اسلام ادا کردند

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۱۲۸۲

امام جمعه: مردم دزفول دین خود را به اسلام ادا کردند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی روز دوشنبه در  جمع خلبانان پایگاه چهارم شکاری دزفول در آستانه چهارم خرداد روز دزفول افزود: آیه ۳۰ سوره فضلا از مقاومت و استقامت رمزگشایی کرده و با تعابیر بسیار زیبا و عمیق نقشه راه کاملی را به صورت کلیدواژه ارائه داده است.

وی به دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: خداوند برای برداشتن ترس و خوف از دل مؤمنان بواسطه فراهم کردن اسبابی، حکمت، ها و سنت‌ها را جاری می‎‌سازد؛ اگر افرادی بر عهد خود در مسیر الهی ثابت قدم و راسخ باشند خداوند این اسباب را فراهم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به پیروزی و شادی مردم غزه اظهارداشت: شکست رژیم پوشالی صهیونیستی در مقابل مقاومت فلسطینی‌ها را می‌توان تفسیر همین آیه دانست که ترس را از دل کسانی که در مسیر الهی راسخ هستند برداشته و در دل دشمن می‌اندازد.

وی آیت الله قاضی(ره) را نماد مقاومت دزفول دانست و تصریح کرد: دشمن در طول جنگ تحمیلی ۱۷۶ موشک از انواع موشک‌ها به دزفول زد ولی مردم مقاومت کردند تا آنجا که امام راحل و مقام معظم رهبری تعابیری در پی مقاومت مردم دزفول از جمله “دزفول سرزمین افتخارات” و “دزفول دین خود را به اسلام ادا کرد” ارایه دادند.

امام جمعه دزفول ثمره مقاومت را پیروزی دانست که در دنیا جواب داده است و خاطرنشان کرد: هرگاه برمبنای اصول، مؤلفه‌ها و آموزه‌های دینی استقامت و پایداری کرده‌ایم، پیروز بوده‌ایم؛ همانگونه که استقامت، برای مردم دزفول، غزه و فلسطین و جبهه مقاومت افتخار شد و خداوند به شهدای جبهه مقاومت از جمله حاج قاسم عزت فراوان بخشید.

وی با اشاره به سخن تاریخی مقام معظم رهبری که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، گفت: کارشناسانی از غرب نیز بر این مسئله صحه گذاشته‌اند که اسرائیل و استکبار جهانی آمریکا رو به افول است و این نتیجه مقاومت می‌باشد.

امام جمعه دزفول در آستانه انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: با توجه صف بندی دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی و انتخابات، امروز کشور را در شرایط بسیار حساسی قرار داده است.

وی کلیدواژه‌هایی برای شناخت جریان انقلابی و شاخص‌های جبهه انقلاب، برای تشریح جریان انقلابی بیان کرد و افزود: از مؤلفه‌های اصلی جبهه انقلاب اصل مردمداری، تعلق نداشتن به گروه و جناح خاص، ساده و بی‌آلایش و صداقت با مردم، تمرکز بر خدمت رسانی و انگیزه خدمت به اقشار آسیب پذیر و محرومان، جهت دادن جامعه به سمت شفافیت و آگاهی و روشنی بخشی، و امید آفرینی و نشاط بخشی به جامعه است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به احادیثی از امام علی(ع) تأکید کرد: انتخابات یک فرصت است که اگر آن را غنیمت نشماریم و به آن عمل نکنیم به تعبیر امیرالمؤمنین شدیدترین غصه‌ها را در پی دارد.

برچسب‌ها روز مقاومت و پایداری دزفول مقاومت خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز مقاومت و پایداری دزفول مقاومت روز مقاومت و پایداری دزفول مقاومت خوزستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه شبکه خبری قدس، گروه‌های فلسطینی حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین پس از دیدار رهبرانشان بیانیه مشترکی صادر و در آن مقاومت اسطوره‌ای و اراده پولادین و عزم قاطع ملت فلسطین را ستودند.
در این بیانیه آمده است: ما مقاومت اسطوره‌ای، اراده پولادین و عزم قاطع ملت فلسطین را که به جهان ثابت کرد هرگز مقهور نمی‌شود، می‌ستاییم.
ما در نشست مشترک تلاش‌های صورت گرفته برای توقف تجاوز ارتش صهیونیستی به غزه و تحقق خروج فوری، کامل و جامع نظامیان صهیونیست از غزه و همچنین آزادی اسرا و راه‌های تضمینی کاهش درد و رنج ملت فلسطین را بررسی کردیم.
ما بر ضرورت توسعه و گسترش همکاری ملی و میدانی برای ناکام گذاشتن توطئه‌های رژیم اشغالگر و تحقق اهداف مردم فلسطین و امید آن به آزادی، استقلال و بازگشت (آوارگان) تاکید کردیم.
ما بر ضرورت رایزنی ملی در مسیر تقویت وحدت مردم فلسطین و استفاده از این مقاومت اسطوره‌ای با هدف انعکاس مثبت آن بر شاکله موسسه ملی فلسطین تاکید کردیم.
ما به مردم فلسطین در غزه، در قدس و در کرانه باختری رود اردن و در داخل اراضی اشغالی و همچنین فلسطینیان در سراسر جهان درود می‌فرستیم.
ما اوضاع اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی را بررسی کردیم و بر تحقق مطالبات مردمی از جمله دستیابی به توافق جدی و شرافتمندانه تبادل اسرا تاکید داریم.
ما نقش مردم و امت عربی را در حمایت از مبارزه ملت فلسطین ونقش حمایتی ازادگان جهان در شهر‌ها و پایتخت‌ها و دانشگاه‌ها که در دفاع از مردم و آرمان فلسطین و دفاع از انسانیت در برابر نسل کشی‌های مجموع استکبار جهانی از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند ارج می‌نهیم.
ما به وجود جبهه‌های حامی مقاومت در لبنان و یمن و سوریه و عراق و ایران و تلاش آن‌ها برای توقف تجاوز نظامی به ملت فلسطین افتخار می‌کنیم و به آن‌ها سلام و درود می‌فرستیم. ما همچنین بر ادامه و گسترش رایزنی‌ها با سایر گروه‌های فلسطینی در داخل و خارج به توافق رسیدیم.

 

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • شهید مطهری الگوی نخبگان فکری جبهه انقلاب است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد