Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتظار می رود که دو تن از مهاجمان آبی ها در تابستان آتی از این تیم جدا شوند.

تامی آبراهام، مهاجم 23 ساله و انگلیسی باشگاه چلسی از زمان انتصاب توماس توخل به عنوان سرمربی این تیم، از ترکیب آبی ها کنار گذاشته شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از Simon Johnson از اتلتیک، قرارداد اولیویه ژیرو با چلسی حدود یک ماه دیگر به پایان می رسد و آبی ها تمایلی برای تمدید قرارداد او ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر، انتظار می رود که این مهاجم فرانسوی در پایان فصل از این تیم به صورت آزاد جدا شود. همچنین تامی آبراهام نیز پس از کنار گذاشته شدن از ترکیب چلسی، در تابستان آینده برای ترک این باشگاه تلاش خواهد کرد. این مهاجم جوان تا سال 2023 با چلسی قرارداد دارد.

اخبار داغ 

فیلم سانسور فوق حرفه ای پوشش ساره بیات در سریال گیسو برترین های قرن با کرمانی مقدم و شاه محمدی؛ دهه ۶۰ پولی نبود، شادی هوادار می‌دیدیم، کیف می‌کردیم! کریم باقری: اگر بگویند از پرسپولیس برو ناراحت نمی‌ شوم / مگر می‌ شود با فیلم یا عکس بازیکنی را محروم کرد؟ رکورد ابدی ناصر حجازی؛ 6 گانه ای که فقط اسطوره آبی در کارنامه اش دارد کریستیانو رونالدو منتقدان را به سکوت دعوت کرد / عکس پپ گواردیولا: آگوئرو قرار است کنار مسی در باشگاه قلب من، بارسلونا بازی کند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم

نیکو ویلیامز + 4 ستاره از 3 لیگ مختلف در لیست بلوگرانا برای تقویت پست وینگر چپ قرار دارند.

طرفداری | 5 ستاره در لیست باشگاه بارسلونا برای تقویت پست وینگر چپ قرار دارند.

به گزارش اسپورت، با رسمی شدن ادامه همکاری ژاوی با بارسلونا حداقل برای یک فصل دیگر، سران باشگاه کاتالان با رهبری دکو برنامه‌ریزی برای نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو را آغاز کرده‌اند. پیش‌بینی می‌شود بارسا یکی از باشگاه‌های فعال در پنجره تابستانی باشد، چرا که دکو و ژاوی مصمم‌اند به ترکیب بارسا با تقویت سه پست مهم قدرت بیش‌تری ببخشند: هافبک دفاعی، هافبک مرکزی و وینگر چپ. 

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا جذب یک وینگر چپ ایده‌آل را بسیار ضروری و حیاتی می‌داند؛ پستی که این فصل توسط ژائو فلیکس و فران تورس اصلاً پوشش داده نشد و ژاوی را مجبور کرد رافینیا را از وینگر راست به آن منطقه از زمین منتقل کند. علاوه بر نیکو ویلیامز، ستاره جوان اتلتیک بیلبائو، 4 گزینه اولیه نیز به لیست آبی‌واناری‌ها برای تقویت وینگر چپ اضافه شده‌اند:

کائورو میتوما (برایتون / 26 ساله / پایان قرارداد تابستان 2027) خویچا کواراتسخلیا (ناپولی / 22 ساله / پایان قرارداد تابستان 2027) گابریل مارتینلی (آرسنال / 22 ساله / پایان قرارداد تابستان 2027) لروی سانه (بایرن مونیخ / 28 ساله / پایان قرارداد تابستان 2025) 5 ستاره در لیست باشگاه بارسلونا برای تقویت پست وینگر چپ قرار دارند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند