Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با توجه به تعطیلات یک ماهه پیش رو در لیگ برتر انتظار می‌رود باشگاه استقلال هر چه سریع‌تر مربی جدید مدنظرش را معرفی کند تا با بازیکنان استقلال آشنا شود.

در حالی که از حدود دو هفته پیش عنوان شد باشگاه استقلال قصد به خدمت گیری یک مربی ایتالیایی برای همکاری با فرهاد مجیدی در کادر فنی استقلال را دارد هنوز این مربی خارجی یا احتمالا داخلی معرفی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال پس از پایان تعطیلات لیگ برتر باید با قدرت در ادامه این رقابت ها و سپس جام حذفی حاضر شود تا بخت کسب قهرمانی و سهمیه آسیایی را از دست ندهد اما همچنان خبری از فرد جایگزین پس از خروج فراز کمالوند از کادر فنی استقلال نیست.

به گفته یکی از مسئولان باشگاه صحبت های مقدماتی با یک مربی خارجی انجام شده تا در این مدت به تهران آمده و به کادر فنی استقلال کمک کند اما با توجه به آشنا نبودن مربی خارجی با مختصات بدنی و فنی نفرات تیم استقلال، به ویژه نیمکت نشینان این تیم که کمتر هم به بازی گرفته شده اند لازم به نظر می رسد مربی مورد نظر زودتر به تهران آمده و با بازیکنان استقلال آشنا شود. در غیر این صورت حضور مربی که شناختی از نیمکت نشینان استقلال ندارد قطعاً سودی هم برای کادر فنی استقلال و باشگاه نخواهد داشت.

پیش از این عنوان شده بود قرار است “آنجلو آلسیو” دستیار اسبق “کونته” سرمربی سرشناس ایتالیایی به تهران آمده و با استقلال همکاری کند که این مربی در صفحه شخصی اش نسبت به این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال فراز کمالوند استقلال باشگاه استقلال فراز کمالوند مربی استقلال کادر فنی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۱۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان، مشاور مالک میلان، ماموریت پیدا کردن بهترین مربی برای این باشگاه در فصل بعد را دارد. 

بعد از مخالفت هواداران با جولن لوپتگی و در حالی که آنتونیو کونته نیز با ناپولی به توافق رسیده، حالا تیاگو موتا گزینه شماره یک روسونری محسوب می شود. مربی ای که با بولونیا فراتر از انتظارات نتیجه گرفته و همه را بهت زده کرده است.

توتواسپورت نوشته است که زلاتان این روزها همه توجه خود را به سمت تیاگو موتا معطوف کرده است. این در حالی است که سرمربی ایتالیایی- برزیلی که احتمالا بولونیا را به لیگ قهرمانان اروپا خواهد رساند (بولونیا رتبه چهارم جدول را دارد)، با یوونتوس مذاکرات پیشرفته ای داشته است. 

به این ترتیب زلاتان سعی خواهد کرد هر طور شده نظر تیاگو را تغییر دهد و در واقع این اولین چالش بزرگ او به عنوان مشاور ارشد مالک باشگاه است. مارک فن بومل، سرمربی فعلی آنتورپ، نیز دیگر گزینه مورد علاقه او است.

دیگر خبرها

  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • (ویدئو) لحظه سیلی زدن مدیرعامل به صورت مربی تیم تهرانی