Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ پاسدار مجتبی فدا روز دوشنبه در آیین گرامیداشت سالروز حماسه عملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد افزود: در این روز وظیفه داریم ‌تا پای صندوق رای بیاییم زیرا رای دادن، هم حق و هم تکلیف من و شماست و باید دیگران را هم به این حضور سفارش و توصیه کنیم.

وی تاکید کرد: با این حال، سپاه هیچ کاندیدایی در انتخابات ندارد و درصدد جانبداری از کسی نیست، بلکه این مردم هستند که خودشان باید از بین نامزدهایی که شورای نگهبان تایید می‌کند، بهترین را تشخیص دهند و انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار فدا همچنین با اشاره به رشادت رزمندگان در عملیات آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۶۱ گفت: امداد الهی در این عملیات نتیجه اخلاص و نترسیدن از دشمن، صبر، شجاعت، ولایت‌مداری و رشادت رزمندگان بود و موجب آزادسازی خرمشهر شد.
وی با بیان اینکه فتح خرمشهر به یک الگو تبدیل شده است، افزود: پیروزی جبهه مقاومت در لبنان و غزه، شکست داعش و شکست طرح خاورمیانه جدید، دستگیری ملوانان دریایی آمریکایی و انگلیسی، زمینگیر کردن پهباد آمریکایی، هدف قراردادن پهباد فوق پیشرفته آمریکا و تصرف نفتکش انگلیسی، استقلال و عظمت نظام در مقابله با کرونا در عین تحریم، اثبات حقانیت کشور در انرژی هسته‌ای، خودباوری در فناوری سلول‌های بنیادی، تقویت توانمندی و قدرت بازدارندگی از دیگر عرصه‌هایی است که با الگو گرفتن از حماسه سوم خرداد رقم خورده است.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان اظهار داشت: زمانی‌که کشورهای مدعی به "ماسک دزدی" مبادرت می‌کردند و با بیشترین تلفات مواجه بودند و در خدمات رسانی به پیر و جوان خود تمایز قابل می شدند، جمهوری اسلامی با عزت، همه اقدامات را رایگان، بدون شرط سنی و بدون در نظر گرفتن ایرانی و غیرایرانی به بیماران خدمات ارائه کرد.
وی خاطرنشان کرد: امروز  نیز برغم تحریم‌ها، جمهوری اسلامی ایران با عزت در راه ساخت واکسن در گام‌های نهایی است.
سردار فدار در باره پیشرفت‌های دفاعی ایران نیز گفت: در رزمایش سال گذشته ثابت شد که می‌توانیم ناو در حال حرکت را از فاصله بیش از یک هزار کیلومتری هدف قرار دهیم و این در حالی است که در ابتدای انقلاب، سیم خاردار هم به ما فروخته نمی‌شد.
وی با اشاره به تسری الگوی حماسه دفاع مقدس به محور مقاومت اظهار داشت: حماسه غزه در هفته گذشته و ۱۱ روز مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی موجب شد تا در نهایت اسرائیل با قبول شکست، آتش‌بس یکطرفه را بپذیرد.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه تصریح کرد: کسی مُنکر این مشکلات نیست ولی این مسائل ربطی به تحریم‌ها ندارد بلکه بخشی از آن بدلیل سوء تدبیر، بخشی بواسطه بی‌توجهی به جوانان، بخشی بر اثر تک‌بُعدی نگری و بخشی هم بخاطر راکد نگاه داشتن کشور برای نیل به نتایح برجام است.
وی همچنین در باره برنامه‌ریزی رسانه‌ای دشمن برای مایوس کردن مردم گفت: رسانه‌های دشمن، مشکلات را به روحیه جهادی و انقلابی گره می‌زنند در حالی‌که مشکلات بدلیل عمل نکردن به اسلام و عبور از دستورات دین و ولایت فقیه است.
سردار فدار اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با تمسک به برخی اقدامات در نطنز و حمله به برخی کشتی‌های ایرانی، مغرور شده بود ولی در ماه‌های اخیر، نتایج نصرت الهی را دیدیم که چگونه پایگاه اطلاعاتی رژیم صهونیسیتی در عراق مورد حمله قرار گرفت و تیر غیب، نزدیکی مرکز هسته‌ای این‌ رژیم را هدف قرار داد و پالایشگاه حیفا منفجر شد.
فرمانده سپاه استان اصفهان تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در هجمه‌ اخیر خود علیه مردم غزه و محله شیخ جراح هیچ موفقیتی نداشت، بلکه دوسوم سرزمین‌های اشعالی در تیررس موشک‌های غزه قرار گرفت و با ذلت مجبور به پذیرش آتش بس یکطرفه شد.
به گفته سردار فدا، فتح خرمشهر و پیروزی یمن، در نهایت اخراج آمریکا از منطقه و سقوط رژیم صهیونیستی را بدنبال خواهد داشت.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) تصریح کرد: امروز توان بازدارندگی و وضعیت کشور ما بهتر از ۴۰ سال پیش است و این توانمندی‌ها امیدآفرین است.
وی خاطرنشان کرد:  جمهوری اسلامی ایران اهل تعامل با دنیاست ولی تعامل همراه با سربلندی نه تعامل همراه با وادادگی.
سردار فدا با مقایسه میزان درآمد نفتی امروز و دوران رژیم پهلوی از یکسو و جمعیت کنونی کشور با جمعیت آن دوران از سوی دیگر تصریح کرد: برغم این کاهش درآمدها و مشکلات‌ اقتصادی، مردم ما در پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.
همایش گرامیداشت سوم خرداد، امروز با حضور جمعی از رزمندگان این عملیات در محل سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان برگزار شد.
امروز همچنین جمعی از رزمندگان لشکرهای هشت نجف اشرف و ۱۴ امام حسین(ع) از میدان انقلاب اصفهان تا گلستان شهدای این شهر، پیاده‌روی کردند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ عملیات بیت المقدس آزادسازی خرمشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اصفهان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ عملیات بیت المقدس آزادسازی خرمشهر انتخابات ۱۴۰۰ عملیات بیت المقدس آزادسازی خرمشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اصفهان اخبار کنکور فرمانده سپاه صاحب الزمان رژیم صهیونیستی سردار فدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار نعمت اله باقری به مناسبت هفته کار و کارگر با جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان برطرف شود.

وی افزود: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

سردار باقری افزود: تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با کمک بسیج سازندگی برای حل مشکلات فروش و ایجاد نمایشگاه‌های شهرستانی و استانی به دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • سردار حاجی‌زاده: برای ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل صف‌آرایی عجیبی شد +فیلم
  • (ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش