Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: وعده اختصاص ۳ هزار مسکن برای ایثارگران لرستان عملیاتی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در چهاردهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران، جانبازان و آزادگان فتح خرمشهر که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: خدا را شاکریم که در این روز توفیق حضور در چهاردهمین کنگره تجلیل از فاتحان خرمشهر نصیب ما شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر روزی زیبا و باشکوه در تاریخ ایران اسلامی است افزود: در استان لرستان  روز اول خرداد روز گرامیداشت مسیح کردستان شهید محمد بروجردی و روز دوم خرداد یادآور دلاورمردی رزمندگان و شهدای لرستانی در عملیات حاج عمران است. 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: در سال 1365 به وسیله غیورمندان استان لرستان در لشکر 84 و تیپ 57 حضرت ابوالفضل(ع) سپاه پاسداران استان و دیگر یگان‌های رزمی عملیات حاج عمران رقم خورد. 

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در ارتباط با دلاورمردی رزمندگان لرستانی در عملیات حاج عمران فرمودند رزم فرزندان لر بیش از آنکه شنیدنی باشد دیدنی است. 

روایتی شنیدنی از رزم دیدنی لُرها در دفاع مقدس / حماسه‌آفرینی لشکر 57 لرستان ‌در ‌عملیات «حاج عمران» ‌+ تصاویر خرم‌آباد|رزم دیدنی و ماندگار لُرها در تاریخ ایران؛ «حاج عمران» عملیاتی که 300 لرستانی را آسمانی کرد+ تصاویر روایتی از عملیات «حاج عمران» و 300 شهید لرستانی که مانع از تصرف پیرانشهر شدند

شاهرخی گفت: در مجموع دو عملیات حاج عمران و آزادسازی خرمشهر بیش از 500 نفر از رزمندگان لرستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و بیش از هزار نفر جانباز  تقدیم انقلاب اسلامی شد. 

وی تصریح کرد: این عزتی که ایران اسلامی و محور مقاومت امروز پیدا کرده در سایه رشادت‌های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، صبر و شکیبایی پدران، مادران، همسران و فرزندان شهداست.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: در ادامه عملیات بیت المقدس و طریق القدس که منتهی به آزادسازی خرمشهر شد شاهد هستیم که چگونه در محور مقاومت با هدایت‌های مقام معظم رهبری و حضور مرد میدان شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش  رژیم اشغالگر قدس از جهت سیاسی و نظامی در تنگنا قرار گرفته است. 

وی اظهار داشت: از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که خود از یادگاران دفاع مقدس و جزو ذخیره‌های ارزشمند استان لرستان است و همچنین از  نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور درخواست می‌کنیم با توجه به حضور اثرگذار رزمندگان لرستانی در عملیات حاج عمران، روز دوم خرداد به نام روز مقاومت و ایثار مردان لر در تاریخ ایران اسلامی نگاشته شود.

شاهرخی افزود: در آینده کنگره 6 هزار و 300 شهید لرستان برگزار می‌شود و در حال فراهم کردن مقدمات این  کنگره هستیم. 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه استان لرستان نیازمند توجه بیشتری از طرف مسئولان  و مدیران در سطح کلان و ملی است عنوان کرد: ما همچنان منتظر اقدامات رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و حجت‌الاسلام والمسلمین شکری نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با ایجاد 2 هزار و 500 شغل برای فرزندان شهدا و ایثارگران و همچنین عملیاتی شدن اختصاص 3 هزار مسکن برای ایثارگران لرستانی هستیم.

وی بیان کرد: بیش از 6 هزار نفر از فرزندان و جانبازان استان لرستان بیکار هستند که نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

شاهرخی گفت: وعده اختصاص 3 هزار مسکن برای ایثارگران لرستان عملیاتی شود.

انتهای پیام/645/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران نماینده ولی فقیه در لرستان عملیات حاج عمران استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است

نماینده‌ ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: عملیات‌ غرور آفرین "وعده صادق" پیروزی عظیمی است که هنوز زوایای بزرگ آن خیلی مطرح نشده و مانند مقاطع بزرگی که در انقلاب اسلامی داشتیم، است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و تکریم مقام شهید مطهری در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور کارکنان سپاه استان قم و رده های تابعه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی  نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در این مراسم اظهار داشت: شهید مطهری در بین شهدای روحانی و در بین بسیاری از شهداء، برجسته و خورشید درخشان است.

وی با اشاره به تعابیر امام(ره) درباره شهید مطهری گفت: بیانیه‌های امام همیشه مختصر بود، اما درباره شهید مطهری 32 ویژگی بیان کردند که راجع به دیگران بیان نشده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: شهید مطهری به ما آموخت در بطن سیاست، اخلاق داشته باشیم، در بطن عرفان، انقلابی باشیم، (عرفان) مطهری را از انقلابی‌گری باز نداشت، سیاست مداری او را از مرز تقوا خارج نکرد، هر چیزی را به زمان و موقع خودش انجام می‌داد.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی افزود: الگو بودن و پیام شهید مطهری برای سپاه این است که در همه ابعاد رشد کنید و لذا سپاه یک تفاوتی که با همه نهادها دارد، پاسداری‌اش از انقلاب در یک عرصه نیست بلکه در همه عرصه‌ هاست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برخی‌ها دفاع‌های متفاوتی از انقلاب می‌کنند، تصریح کرد: برخی‌ها در قالب‌های مختلف از انقلاب دفاع فرهنگی، دفاع سیاسی، دفاع نظامی، دفاع اقتصادی می‌کنند اما دفاع سپاه از انقلاب اینگونه است، می‌گوید هرجا خطر است من هم آنجا هستم.

وی با اشاره به فلسفه همزمان بودن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت شهید مطهری خاطر نشان کرد: این دو مناسبت را باهم قرار دادیم که بگوییم سپاه با دو بال علم و ایمان استوار است و با وجود این دو مورد و مدیریت آنها زندگی را نمی‌بازیم.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با تأکید بر اینکه باید دنبال معرفتی بود که شایسته انسان باشد عنوان کرد: نگذارید هر روزتان با هم مساوی و یکی باشند، نگذارید بصیرت و درک شما از حقایق محدود شود بلکه همواره نسبت به رشد علمی‌خود روز به روز تلاش کنید.

وی با اشاره به عملیات غرور آفرین وعده صادق اظهار داشت: این پیروزی عظیمی که هنوز زوایای بزرگ آن خیلی مطرح نشده، مانند مقاطع بزرگی که در انقلاب اسلامی داشتیم است، مثل تسخیر لانه جاسوسی که انقلاب دوم بود، این را باید گفت که گام سوم و انقلاب سوم بود که انجام گرفت و یک سدی شکسته شد.

در پایان این مراسم ،کارکنان سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با حضور بر مزار شهید مطهری ، به این شهید عزیز ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهید مطهری نیم قرن در راه اعتلای فکری جامعه اسلامی قلم زد/عملیات وعده صادق بسیار گسترده بود
  • شهید مطهری نیم قرن در راه اعتلای علمی جامعه اسلامی قلم زد
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد
  • عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق، تحولات عظیمی را در دنیا ایجاد کردند
  • آزمون استخدامی جامعه ایثارگران را برگزار می‌کنیم
  • «وعده صادق» ایران را به عنوان یک قدرت جهانی معرفی کرد
  • علم و فناوری دانشمندان ایرانی عامل موفقیت عملیات «وعده صادق» بود
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر