Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که غنی‌سازی اورانیوم در سطوح ۶۰ درصد، ۲۰ درصد و ۵ درصد در کشور همچنان ادامه دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان روز دوشنبه از تداوم غنی‌سازی در سطوح 60 درصد، 20 درصد و 5 درصد در ایران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکبر صالحی که با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در خصوص تمدید تفاهم با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفتگو می‌کرد، در ابتدا با اشاره به اتمام مهلت سه ماهه ضبط دوربین‌های مستقر آژانس و تماس تلفنی صبح امروز با رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اظهار داشت: مذاکرات 4+1 که در وین در جریان است تصمیم جمهوری اسلامی ایران بر این قرار شد که تا یک ماه دیگر برنامه‌ها ضبط شود و این مصوبه، حوالی ظهر در تماسی تلفنی به جناب آقای گروسی ابلاغ شد.

وی ادامه داد: ما هیچ بیانیه مشترکی این بار نداریم و این تصمیم نظام را ابلاغ کردیم و امیدواریم در این فرصت داده شده مذاکرات به نتیجه مورد نظر برسد.

رئیس سازمان انرژی اتمی درخصوص ادامه غنی سازی 60 درصد افزود: غنی سازی 60 درصد، 20 درصد و 5 درصد همچنان ادامه دارد و میزان انباشت ذخایر اورانیوم 20 درصد ما بالای 90 کیلوگرم است که بر اساس قانون مصوب مجلس باید در یکسال به 120 کیلوگرم می‌رسید و الان بعد از حدود 4 ماه به 90 کیلو گرم رسیده است.

صالحی گفت: میزان اورانیوم 60 درصد ما بالای 2.5 کیلوگرم رسیده است و اورانیوم 5 درصد ما هم بالای 5 تُن است و فعالیت‌های هسته‌ای ما همچنان ادامه دارد.

بیانیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره تمدید تفاهم با آژانسغریب‌آبادی: تفاهم ایران و آژانس تمدید شد/ داده‌های 3 ماه گذشته به آژانس منتقل نمی‌شودگروسی: تفاهم ایران و آژانس تا 24 ژوئن تمدید شدخطیب‌زاده: تمدید تفاهم، دسترسی فراپادمانی به آژانس نمی‌دهد/ منتظر اقدامات و تغییر رفتار ریاض هستیم

انتهای پیام/.

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس همچنان ادامه انرژی اتمی غنی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم

داوید دخیا که در آغاز فصل از منچستریونایتد جدا شد، همچنان بدون باشگاه به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد.

دانلود (7.6MB)

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم
  • عکس/ کودک کشی در غزه همچنان ادامه دارد (۱۶+)
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان
  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند