Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@03:20:49 GMT

بیت کوین یک ماهه ۵۰ درصد کرد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۲۲۴۵

بیت کوین یک ماهه ۵۰ درصد کرد

به گزارش راشا تودی، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین حدود 36 هزار و 500 دلار بود، اما شب گذشته حتی رقم 31 هزار و 227 دلار را هم دید. با توجه به آنکه این ارز مجازی در روز 14 آوریل، یعنی کمی بیش از یک ماه پیش رقم 64 هزار و 895 دلار را به ثبت رسانده بود، تا معاملات شب گذشته بیش از 50 درصد ارزش خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس؛ البته در این مسیر بیت کوین تنها نبود و دیگر ارزهای مطرح جهان از جمله دوج کوین و اتر هم سقوط سنگینی را به ثبت رساندند. فقط در معاملات شب گذشته اتر 17 درصد ریخته بود و 391 دلار کاهش قیمت داشت.

درحالی که دوج کوین هم اوایل ماه جاری رقم 74 سنت را دیده بود، اما حالا با حدود 60 درصد سقوط در حال معامله در ارقامی نزدیک به 32 یا 33 سنت است.

کارشناسان می‌گویند: یکی از دلایل سقوط چند روز گذشته قیمت ارزهای مجازی عقب نشینی کارگزاری هوآبی از عرضه برخی ارزهای مجازی در بعضی از کشورها بوده که دلیل آن هم تصمیم دولت چین برای اعمال محدودیت‌های جدی در معاملات ارزهای مجازی بوده است.

نیک مانسینی، کارشناس موسسه خرید و فروش ارز مجازی چِین می‌گوید: بلافاصله پس از انتشار این اخبار قیمت بیت کوین ریزشی را به ثبت رساند که از 19 می تاکنون بی سابقه بوده است. نگرانی‌ها نسبت به سرکوب ارزهای مجازی در چین در کنار اعمال محدودیت‌ها و قوانین بیشتر در آمریکا و از طرف دیگر اظهارات جنجالی از سوی ایلان ماسک همگی بر سقوط بازار ارزهای مجازی طی روزهای گذشته اثر گذار بوده‌اند.

یک از مهم‌ترین عبارت‌هایی که طی هفته‌ گذشته در موتور گوگل جستجو شد این عبارت بوده است؛ «آیا من باید بیت‌کوین خود را بفروشم؟»

پربیننده ترین آینده مبهم بیت کوین به دنبال سقوط خطرناک / رمزارز معروف به ۳۰هزار دلار می رسد؟ اظهار نظر جدید ایلان ماسک در خصوص رمزارزها / پول فیات یا ارز دیجیتال؟ احتمال بلوکه شدن داریی‌ ها در حوزه رمز ارز اتریوم بهتر است یا بیت‌ کوین؟ / توصیه‌ هایی برای سرمایه‌ گذاری در بازار رمزارزها توقیف ۸۰ هزار دستگاه ماینر غیر قانونی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیت کوین انتخابات ۱۴۰۰ ارزهای مجازی بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت خارجی استان سمنان ۵۹ درصد رشد داشت

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی حاجیان نژاد پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی سالن جلسات اداره کل گمرک سمنان ضمن بیان اینکه فروردین سال جاری ۲۹ هزار تن کالا از مبادی استان به دیگر کشورها صادر شده است، ابراز داشت: ۳۴ کشور جهان مقصد نهایی محصولات تولیدی استان سمنان هستند.

وی افزود: انواع مواد شوینده، روغن موتور، سیم و کابل، مواد شیمایی، شمش سرب، سود سوز آور کربنات سدیم، هیدروکربن، کاشی و سرامیک و غیره از استان سمنان صادر شدند.

مدیرکل گمرک استان سمنان با بیان اینکه ارزش کالاهای صادراتی استان ۱۰ میلیون دلار برآورد می‌شود، ابراز داشت: نسبت به بازه فروردین ماه سال گذشته ۸۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

حاجیان نژاد ضمن بیان اینکه میزان تجارت خارجی استان سمنان طی سال گذشته ۳۸۵ میلیون دلار ارزیابی شده است، تصریح کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل آن افزایش ۵۹ درصد را نشان می‌دهد.

وی ضمن بیان اینکه طی فروردین ماه سال جاری هزار و ۵۵۰ تن کالا شامل مواد اولیه کارخانه‌ها و ماشین آلات به استان سمنان وارد شده است، افزود: ارزش این کالاها شش میلیون و ۵۰۰ هزار دلار بوده است.

کد خبر 6096991

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها: ۱۷ ارديبهشت
  • برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • تجارت خارجی استان سمنان ۵۹ درصد رشد داشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار افزایشی شد
  • زمان اوج بیت کوین مشخص شد
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد