Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، همایش فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برتر استان مازندران با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بعد از ظهر امروز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه کربلا برگزار شد.

*عملیات الی بیت المقدس بزرگ‌ترین عملیات رزمندگان ملت ایران

سردار غلامرضا  سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای سالروز آزادسازی خرمشهر، با اشاره پیروزی مردم فلسطین در نبرد ۱۲ روزه با رژیم کودک‌ش اسرائیل و ارتباط آن با عملیات الی بیت‌المقدس  سال ۶۱ شمسی و آزادسازی خرمشهر،گفت: عملیات الی بیت المقدس بزرگ‌ترین عملیات رزمندگان ملت ایران و شاهکار نظامی ملت در دوران دفاع مقدس بود، الی بیت المقدس بودن این عملیات مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به بیانات حضرت امام مبنی بر اینکه « فتح خرمشهر فتح خاک نبود، فتح ارزش‌های والای انسانی بود»، افزود: رهبر معظم انقلاب  نیز فرمودند« خرمشهر‌ها در پیش است»؛ لذا این پیروزی که در نبرد ۱۲ روزه بین مردم مظلوم فلسطین و رژیم اشغالگر قدس حادث شد دستاورد‌ها و پیامد‌های بزرگی دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با یادآوری تاریخی اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی توسط آمریکا و انگلیس با پشتیبانی سازمان ملل در سرزمین‌های اشغالی به وجود آمد، خاطرنشان کرد: جهان اسلام در آن دوران نتوانست جلوی این روند تحقیرآمیز را بگیرد، این غده سرطانی در درون جهان اسلام سرباز کرد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه امام خمینی با آوردن انقلاب این روند تحقیر آمیز را دگرگون کرد، گفت: شاهد هستیم که غزه به رژیم اشغالگر اولتیماتوم داد که برای اولین بار در جهان اسلام اتفاق افتاد، انتفاضه‌ای که با رهبری امام خمینی با سنگ شروع شده بود امروزه با بیش از ۴ هزار موشک به سرزمین‌های اشغالی در حال شکل‌گیری است و در درون سرزمین اشغالی جنگ شهری در گرفت و پرچم رژیم اشغالگرپایین کشیده شد.

وی با تاکید براینکه در افکار عمومی دنیا و نیز  اروپا و آمریکا مردم با حمایت از مردم فلسطین و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی قیام کردند، ادامه داد:  برای اولین بار رژیم اشغالگر قدس در جنگ رسانه‌ای هم دچار شکست شد و برای اولین بار تمام فرودگاه‌های صهیونیست‌ها تعطیل شد و آمریکایی‌های مقیم سرزمین اشغالی آن جا را ترک کردند و برای اولین بار رژیم اشغالگر تلاش کرد که جنگ گسترش پیدا نکند و جنگ زمینی آغاز نشود.

 سردار سلیمانی اضافه کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهید دید این یک جمله عادی نیست بلکه حرف راهبردی است لذا در این نبرد صدای شکسته شدن استخوان‌های پوسیده رژیم صهیونیستی به گوش همه جهانیان رسید .

*فتح نهایی نزدیک است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور  گفت: رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است و نصرت الهی نصیب مردم شده و فتح نهایی نزدیک است و اگر ظرفیت آن فرا برسد، اسرائیل محو خواهد شد.

این مسؤول با بیان اینکه پروژه توافق صلح ابراهیم که تلاش آمریکا برای عادی سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم اشغالگر داشت، شکست خورد، افزود: این همان مسیر فتح خرمشهر‌ها است که توسط تدابیر راهبردی رهبر معظم انقلاب انجام شده است.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود بسیج را  تشکیلات انقلاب اسلامی و خدایی دانست و اضافه کرد: بسیج  بی‌نظیرترین تشکیلات در دنیا است و فرماندهی این تشکیلات برعهده امام مسلمین جهان است.

وی ادامه داد: ما افتخار داریم از این تشکیلات صیانت و حمایت کنیم این تشکیلات براساس تفکر امامین انقلاب بویژه رهبر معظم انقلاب مهندسی شده و براساس بیانیه گام دوم باید بازسازی مجدد شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور  با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در سه مرحله جامعه اسلامی دولت اسلامی و تمدن نوین اسلامی باید برای بسیج حالت پیش برندگی و پیش روندگی ایجاد کند، خاطرنشان کرد: براساس بیانیه گام دوم سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلای بسیج توسط رهبر معظم انقلاب تصویب شد و معظم له این سند راهبردی را مسیر مبارکی نامگذاری و از  همه سپاه و بسیج مجاهدت در این مسیر مطالبه کردند.

*فصل جدید در تاریخ انقلاب اغاز شده است

سردار سلیمانی با تصریح بر اینکه فصل جدید در تاریخ انقلاب اغاز شده است، تاکید کرد: گام دوم انقلاب  نباید محصور در جزوات و کتاب شود لذا باید پیاده سازی شود؛ انقلاب اسلامی در سازمان‌ها و نهاد محصور نیست بلکه متعلق به همه مردم است.

*رونمایی سند جبهه خرمشهر‌ها در بابلسر 

وی به رونمایی سند جبهه خرمشهر‌ها در بابلسر هم اشاره کرد و گفت: نتیجه این طرح تحقق دولت اسلامی است لذا دولت اسلامی تحقق همه جنبه‌های مردم سالاری در جامعه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه با تاکید براینکه صاحب انقلاب مردم هستند، اضافه کرد: نظام و امت تشکیلاتی دارد به عنوان بسیج که همه مردم حضور دارند لذا محور بودن جوانان درعرصه، جهش در کشور، تکیه بر تجریبات تاریخی، استفاده از همه ظرفیت ها، نقش افرینی در عرصه‌های مهم کشور، هم افزایی با دستگاه ها، حل مسائل مردم  با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی در این تشکیلات است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در پایان سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند: باید مراقب باشیم جمهوری اسلامی تقلبی را  با زر و زور و تزویر به ما تحویل ندهند، تاکید کرد: استکبار در تلاش است تا از دورن نظام را دچار مشکل و منفعل کند؛ لذا باید بسیج که برگرفته از متن مردم است میدان داری کند و در این راه خداوند متعال نصرت خود را عطا کرده و دشمنان انقلاب را ساقط خواهد کرد.

*اهمیت موضوع نقش‌آفرینی اقشار در گام دوم انقلاب

این مسؤول با اعلام اینکه موضوع نقش‌آفرینی اقشار در گام دوم انقلاب بسیار اساسی‌تر و سخت‌تر از گام اول است، گفت: کاری که مقام معظم رهبری بر دوششان است و بحمدالله توانستند با موفقیت به جلو ببرند خیلی سخت است؛ یعنی گام دوم تحقق دولت اسلامی، جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی اساس ماجرا است. 

انتهای پیام/86034/ی

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور رهبر معظم انقلاب الی بیت المقدس برای اولین بار سردار سلیمانی رژیم اشغالگر دولت اسلامی خرمشهر ها گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است

مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای نهاد وقف در راستای معرفی عملکرد و دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه امروز، یکشنبه ۹ اردیبهشت، در سالن همایش‌های هتل ارم تهران برگزار شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای نهاد وقف در راستای معرفی عملکرد و دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه امروز، یکشنبه 9 اردیبهشت، در سالن همایش‌های هتل ارم تهران برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، طی سخنانی با تأکید بر حرکت در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: من به وجود ایشان تبریک می‌گویم که پس از عمل به وعده صادق آثار زیادی از آن می‌بینیم. افتخار ما این است که در این زمان زندگی می‌کنیم و سازمان وقف خود را پیشرو در مسیر انقلاب اسلامی می‌داند.

او خاطرنشان کرد: ما برای مهم است که در عالم واقع و خارج چگونه به این موقوفه رسیدگی می‌کنیم، اینکه آیا موقوفه حرکت می‌کند یا زمین وسیعی است که حرکت نمی‌کند؟ بسیاری از زمین‌های موقوفه در موقعیت‌های جغرافیایی بایر هستند و ما طرح‌هایی داریم که در زمین‌هایی در استان‌های جنوبی به فکر رسیدگی به این وضعیت افتادند.

رئیس سازمان اوقاف با اشاره به برخی از طرح‌ها و محصولاتی که در این نمایشگاه حضور داشت گفت: ما سوسک‌های خرطوم داری در کرمان داریم که اگر به سراغ نخل‌ها بروند محصولات خرما به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند و ما طرح‌هایی برای استفاده از پرتو افشانی برای از بین بردن این حشرات داریم تا مشکل کل نخلستان‌ها حل شود.

 

حضور 39 شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف

 

خاموشی ادامه داد: ما از دانش کافی برای بهینه‌سازی تولید برخورداریم. ما با موتورهایی توانایی کنترل کردن سرمازدگی محصولات کشاورزی هم داریم. تمام این موارد می‌تواند کمک بزرگی به کشاورزی ما بکند. ما در وقف درگیر این مسائل هستیم و باید به همه آن‌ها به صورت علمی نگاه کنیم.

او تصریح کرد: اگر این حرکات را ادامه دهیم جهش تولید ادامه پیدا می‌کند. علوم دانش بنیان می‌تواند در این مسیر بسیار اثرگذار باشد.

رئیس سازمان اوقاف با بیان اینکه دام سبک در کشور هر سال یک زایش دارد، اظهار داشت: مجموعه‌ای از دانشگاه تهران در حوزه دام رومن مراجعه کرد و بر اساس تحقیقات، مشخص شد هر سال از یک دام 7 رأس تولید می کند. از این مجموعه سه مجموعه در فارس قزوین و شهریار آماده شد و مجموعه‌ای نیز در کرمان است که پس از ورود 630 رأس، در حال حاضر این تعداد به 3500 رأس رسیده است.

خاموشی از انتقال جنین در دام یاد کرد و گفت: در این فعالیت نیز در مجموعه‌ای در جهاد دانشگاهی در کرج انجام می‌شود که در این باره قراردادی با آفریقا بسته شد.

او همچنین از راه‌اندازی کارخانه دانش سلامت کوثر در طول 8 ماه خبر داد و گفت: نیات برخی واقفین در حوزه پزشکی است که راه‌اندازی کارخانه دانش سلامت کوثر به عنوان مجموعه‌ای که تماماً موقوفه است، در همین راستا انجام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد