Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا حقیان روز دوشنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی« معجزه تذکر زبانی » اظهار کرد: هرساله چندین مسابقه کتابخوانی به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با هدف ترویج و نهادینه سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه همه در برابر فریضه امر به معروف و نهی از منکر مسئول هستیم گفت: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک مسوولیت اجتماعی در بسیاری از کشورهای مسلمان و غیرمسلمان پذیرفته شده که هم متولی حکومتی دارد و هم مردم جایگاه خودشان را در آن پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حقیان با اشاره به اهمیت مطالعه و کتاب خوانی در زمینه فریضتین امر به معروف و نهی از منکر افزود: اگر ما معنای واقعی امر به معروف و نهی از منکر را بتوانیم برای مردم تبیین کنیم مردم متوجه می‌شوند که شیرین‌ترین، جذاب‌ترین و کارسازترین تعامل اجتماعی بین مومنان و در بین مردم همین امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: مسابقه کتابخوانی به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان و با همکاری آموزش و پرورش استان برگزار و این مسابقه در گستره کشوری برگزار شد.

وی بیان کرد: پس از ارزیابی اولیه در دبیرخانه این مسابقه کتابخوانی و تصحیح الکترونیکی ۱۶۲ نفر به بخش نهایی مسابقه راه یافتند و در بخش نهایی تعداد ۲۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه به عنوان منتخب این مسابقه کتابخوانی معرفی شدند.

برچسب‌ها امر به معروف و نهی از منکر خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر خرم آباد لرستان امر به معروف و نهی از منکر خرم آباد لرستان اخبار کنکور امر به معروف و نهی از منکر مسابقه کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر

آفتاب‌‌نیوز :

دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد پرونده قضائی برای ضاربان یک آمر به معروف و ناهی از منکر در کاشمر تشکیل و موضوع به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

طبق گزارش دادگستری خراسان رضوی، در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتور سیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

بنا بر این گزارش، پرونده قضائی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت تحویل زندان شهرستان شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود