Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز سوم خرداد مشاهده می‌کنید. خبرگزاری میزان - در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی سوم خرداد ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:روز‌های سخت مدیریت شهری پنجم/ وقتی باد انتقادات یک طرفه می‌وزد
این روز‌ها با توجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی دوره مدیریت شهری فعلی تهران انتقادات نسبت به عملکرد این دوره مدیریت شهری افزایش چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیشتر بخوانید:نقش مدیریت شهری در مقابله با «خشونت» چیست؟
عضو شورای اسلامی شهر تهران در مورد نقش مدیریت شهری در مقابله با «خشونت» توضیحاتی داد.

بیشتر بخوانید:آیا تزریق واکسن سینوفارم مرگ آور است؟
یک پزشک فوق تخصص ICU گفت: واکسن کرونا با عوارضی همراه است و برای هر واکسنی عوارضی وجود دارد، اما آیا این عوارض شایع هستند؟ خیر این چنین نیست، در دنیا واکسن‌ها عوارض مشخصی نظیر بروز حساسیت‌های مختلف در واکسن‌های مختلف دارند، اما به نمی‌رسد حداقل به طور مستقیم ایست قبلی آن هم ۵ روز بعد از تزریق به واکسن مربوط باشد.

بیشتر بخوانید:حاشیه سازی افراد ناآگاه مانع تغییر هویت بصری موزه شد
مدیر موزه هنر‌های معاصر تهران گفت: متاسفانه بسیاری از افرادی که در فضا‌های مجازی فعالیت دارند و از موضوع کار کاملا آگاه نیستند ابراز نظر‌های حاشیه سازی در رابطه با تغییر هویت بصری این موزه داشتند. در شرایط فعلی ما برای اینکه افراد بدانند اتفاق عجیب و غریبی قرار نیست رخ بدهد فعلا این پروژه را متوقف کرده ایم تا در شرایط مناسب دیگری کار را پی بگیریم.

بیشتر بخوانید:بارش و رگبار پراکنده در بیش از ۲۰ استان کشور / هوا خنک می‌شود
یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.   بیشتر بخوانید:محدودیت تردد میان استان‌های قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد
جانشین پلیس راهور ناجا گفت: برای بحث محدودیت تردد‌ها در استان‌های تهران و البرز آمد و شد‌ها منعی ندارد. چون این دو استان به صورت یکپارچه دیده شده اند. ولی هنوز در شهر‌هایی که قرمز و نارنجی هستند محدودیت تردد‌ها اعمال می‌شود.

انتهای پیام/ برچسب ها: بسته خبری حوادث

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته خبری حوادث بیشتر بخوانید مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر سه شنبه در بازدید از پروژه‌های شهری رشت (طرح میثاق) اظهار کرد: پروژه‌های شهری رشت پیشرفت قابل قبولی دارد اما این تلاش‌ها برای رفاه حال شهروندان استمرار داشته باشد.

استاندار گیلان ساماندهی ترافیک شهری رشت از مطالبات اصلی شهروندان برشمرد و بیان کرد: احداث تقاطع، بازگشایی گره کور ترافیک شهری، جمع آوری آب‌های سطحی و حل مساله پسماند از دیگر انتظارات و مطالبات رشتوندان است که گام به گام توسط مدیریت رفع می‌شود.

عباسی با بیان اینکه پیشرفت اجرای پروژه طرح میثاق رشت رضایت بخش است، گفت: چهار پروژه طرح میثاق رشت تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به انسجام و همدلی بین مدیریت و پارلمان شهری رشت افزود: وفاق و همدلی خوبی بین اعضای شورا و مدیریت شهری شکل گرفته و این مساله بر سرعت بخشی کارها کمک می‌کند.

استاندار گیلان با تاکید. بر لزوم سرعت بخشی اجرای پروژه‌های شهری بیان کرد: هیچ بهانه‌ای نباید باعث به اخیر افتادن اجرای پروژه‌های شهری رشت شود.

عباسی تصریح کرد: در صورت امکان شیفت کارها برای سرعت بخشی پروژه طرح میثاق رشت افزایش پیدا کند تا شهروندان هر چه زود ثمره کار مدیریت شهری را لمس کنند و ببینند.

وی با بیان اینکه تفکیک زباله در رشت پیشرفت خوبی دارد، افزود: کارهایی که ط دو سال اخیر در مدیریت شهری رشت انجام شده در ۴۰ سال اخیر سابقه نداشته است.

کد خبر 6086854

دیگر خبرها

  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • ۹۸ درصد رانندگان تبریز قانونمند هستند
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • پسماند معضل استان‌های زاگرس نشین
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد