Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@09:54:01 GMT

مجتمع بزرگ آموزشی و پرورشی دکترنصیری افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۲۶۲۳

مجتمع بزرگ آموزشی و پرورشی دکترنصیری افتتاح شد

به گزارش ایرنا، محسن حاجی میرزایی عصر دوشنبه در حاشیه افتتاح مجتمع آموزشی و پرورشی دکتر نصیری در منطقه ۱۰ تهران با بیان اینکه این مجتمع آموزشی همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر افتتاح می شود، این واحد آموزشی را بسیار پرخاطره دانست .

وی افزود: این منطقه در بخش جنوبی تهران مر کز پرورش و تحصیل شخصیت های بزرگی از جمله سه وزیر آموزش و پرورش ایران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حاجی میرزایی  با بیان اینکه، این مجتمع آموزشی شامل حدود ۶ هزارمتر زمین بنا شده است، افزود: این یک مجتمع نمونه است برای همه پایه های تحصیلی با آزمایشگاه، کتابخانه، نمازخانه  و سالن ورزشی مناسب است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه، اظهار امیدواری کرد با شروع سال جدید این مجتمع تحصیلی با حضور   پرنشاط دانش آموزان زونق بخش علم و دانش باشد.

این مجتمع بزرگ آموزشی و پرورشی شامل زیر بنای ساختمان اصلی ۱۳ هزار متر مربع، زیربنای ساختمان‌های جانبی ۵۰۰ متر مربع، تعداد مقاطع تحصیلی ۳ پایه، تعداد مقطع کلاس ابتدایی ۲۴ کلاس، تعداد مقطع کلاس متوسطه اول ۱۵ کلاس، تعداد مقطع کلاس متوسطه دوم ۱۵ کلاس، تعداد کارگاه و آزمایشگاه ۱۴ عدد و تعداد سالن اجتماعات ۳ عدد است.

این مدرسه با امکانات ویژه‌ای مانند، ۷۷۵ متر مربع کتابخانه، ۴۰۰ متر مربع سالن اجتماعات، ۶۲۲ مترمربع سالن ورزشی و ۷۲۱ متر مربع پارکینگ ساخته شده است.

برچسب‌ها مدارس مدرسه سازی محسن حاجی‌ میرزایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس مدرسه سازی محسن حاجی میرزایی مدارس مدرسه سازی محسن حاجی میرزایی اخبار کنکور متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان

مریم حاجی‌ابراهیمی گفت: از این تعداد دوره آموزشی، ۲۸ دوره در حوزه آموزش شاغلان صنایع‌دستی برای ۶۱۰ هنرمند از جمله رنگرزی سنتی، رودوزی‌های سنتی، زنجیره ارزش خرد، توانمندسازی فعالان صنایع‌دستی، آسیب‌شناسی صنایع‌دستی، بازاریابی دیجیتال، بازرگانی و صادرات، استانداردسازی، طراحی ظروف موزه‌ای رشته سفال و فلز، جایگاه سفالینه‌های منقوش جرجان در دوران معاصر، طراحی محصول سوزن‌دوزی ترکمن برگزار شد.

او افزود: همچنین ۱۵ دوره آموزشی عمومی صنایع‌دستی هم برای ۲۲۹ علاقه‌مند به صنایع‌دستی در رشته‌های رودوزی‌های سنتی، سفال و سرامیک، نساجی سنتی، چرم و تولیدات چرمی دست‌دوز، خراطی چوب، ابریشم‌بافی، نساجی سنتی در رده‌های مقدماتی و پیشرفته اجرایی شد.

حاجی‌ابراهیمی گفت: در سال ۱۴۰۲ هنرمندان شاخص و توانمند استان در راستای توسعه و ترویج این هنر صنعت به آموزش صنایع‌دستی به‌صورت مجازی هم پرداختند.

او افزود: امسال اجرای دوره‌های آموزشی در رشته‌های اولویت‌دار و سایر رشته‌های صنایع‌دستی استان بر اساس ظرفیت‌سنجی به ترتیب اولویت در شهر‌ها و روستا‌های استان، خصوصاً شهر و روستا‌های ملی به‌منظور برندسازی جغرافیایی و مکانی موردتوجه قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد