Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@06:35:01 GMT

شعب اخذ رای در آبادان ۱۲ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۲۹۵۳

شعب اخذ رای در آبادان ۱۲ درصد افزایش یافت

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان رضا نجاتی روز دوشنبه در نشست با اعضای هیات اجرایی و نظارت ستاد انتخابات آبادان بیان کرد: هدف برگزاری انتخاباتی با امنیت بالا، سالم، پرشور و با رعایت حفظ سلامت شهروندان است.

وی افزود: به منظور حفظ سلامت شهروندان، مقرر شد رای‌گیری از ساعت هفت صبح آغاز و اگر در شعبه‌ای فرآیند رای‌گیری طولانی شد می‌تواند بر اساس تصمیم وزیر کشور تا ساعت ۲ بامداد روز بعد این فرآیند را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در راستای حفظ سلامت شهروندان، اخذ اثر انگشت در زمان رای گیری حذف شده است و همچنین حق الزحمه اعضای شعب اخذ رای نسبت به دوره قبلی سه برابر شده است ضمن اینکه نیروهای خدماتی و خادمان مساجد در شعب اخذ نیز جزو اعضای شعب اخذ رای لحاظ و اسامی آنها ثبت می‌شود.

رییس ستاد انتخابات خوزستان، امنیت انتخابات را یکی از ارکان مهم و اساسی آن دانست و ادامه داد: شورای تامین شهرستان آبادان دارای افرادی مجرب با تجربه فهیم و دلسوز هستند و کمتر نگرانی در این مورد وجود دارد.

نجاتی با بیان اینکه نیروهای مسلح در تمامی حوادث همیشه همیار و همراه دولت بوده‌اند گفت: با توجه به افزایش صندوق‌های اخذ رای، در صورت نیاز از بسیج و دیگر نیروهای مسلح استفاده خواهد شد.

وی افزود: به طور قطع دشمن منتظر میزان حضور ما است و برنامه‌ریزی خود را بر اساس میزان مشارکت مردم پیش خواهد برد.

نجاتی با تاکید بر برگزاری انتخابات با امنیت بالا و سالم و با مشارکت حداکثری گفت: مردم کشور ثابت کردند همیشه پای صندوق رای سرنوشت خود را تعیین می‌کنند، و این به منزله مردم سالاری دینی واقعی است.

رییس ستاد انتخابات خوزستان با تشریح اصول‌ مهم برگزاری انتخابات گفت: انتخابات باید در روز مشخص بدون کم و کاست برگزار شود و  تمام روند آن نیز بر اساس قانون صورت پذیرد که تضمین دهنده سلامت انتخابات است و نمی‌توانیم قانون را رعایت نکنیم اما انتظار داشته باشیم انتخابات سالمی داشته باشیم. 

وی با تاکید بر رقابت سالم در انتخابات پیش رو گفت: انتخابات باید در چارچوب اخلاق مداری صورت گیرد و این اخلاق‌مداری باید در نزد مجریان انتخابات نیز دیده شود.

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان نیز در این نشست گفت:در شهرستان آبادان و روستاهای آن حدود ۷۰۰ نفر داوطلب برای شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند. 

سید زین العابدین موسوی با قدردانی از هیات‌های اجرایی و هیات نظارت آبادان افزود: در مجموع در شهرستان آبادان ۱۷۸ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که ۱۳۷ شعبه مربوط به آبادان و بخش مرکزی و ۴۱ شعبه مربوط به بخش اروندکنار است.

وی ابراز امیدواری کرد که با هم افزایی تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبادان شاهد حضور یکپارچه آحاد مردم در پای صندوق‌های رای و ایجاد حماسه‌ای دیگر در روز ۲۸ خرداد باشیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، به صورت همزمان ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی خوزستان آبادان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی خوزستان آبادان اخبار کنکور شهرستان آبادان اخذ رای شعب اخذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.

وی گفت: موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.

وی ادامه داد: اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.

دیگر خبرها

  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات