Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه روحیه‌ خرمشهری دلیل اصلی پیروزی نیروهای مقاومت مقابل اسرائیل است بود گفت: نیروهای جبهه مقاومت در خاورمیانه در اوج اقتدار قرار دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سردار جهانبخش کرمی امروز در ویژه برنامه سوم خرداد که در مسجد باقرالعلوم (ع) دانشگاه زنجان به همت بسیج اساتید برگزار شد اظهار داشت: صدام در جمع رسانه‌ها گفته بود که اگر ایرانی‌ها بتوانند خرمشهر را آزاد کنند کلید بصره را به آن‌ها خواهم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها اصلا فکر نمی‌کردند که رزمندگان کشورمان بتوانند خرمشهر را از چنگ آن‌ها آزاد کنند.

وی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر تبدیل به مطالبه مردم و رهبری شده بود، عنوان کرد: مردم از رزمندگان مطالبه می‌کردند که خرمشهر را آزاد کنید و همین اتفاق هم افتاد؛ رزمندگان با خون پاک خودشان خرمشهر را آزاد کردند و پوز صدام را به زمین مالیدند. در موضوع شهادت سردار سلیمانی هم دقیقا همین اتفاق افتاد، مردم از مسئولان مطالبه انتقام را کردند و دقیقا چند روز بعد موشکل‌های سپاه "عین‌الاسد" را به خاک و خون کشید.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تاریخ هشت سال دفاع مقدس را در عملیات بیت‌المقدس توصیف کرد و افزود: هر کسی می‌خواهد بداند که در هشت سال نبرد تنگاتنگ بین رزمندگان کشورمان با رژیم بعث عراق چه گذشت داستان عملیات بیت‌المقدس را مرور کند. فتح خرمشهر نصرت الهی بود و تا ابد در ذهن همه مردم ایران باقی خواهد ماند و آیندگان این کشور به آن افتخار خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه تفکر خرمشهری سبب شده که امروزه شاهد موفقیت جبهه مقاومت مقابل استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه باشیم گفت: امروزه حماس تبدیل به نیروی دوم حزب‌الله شده و تمام مقامات اسرائیل اذعان می‌کنند که در مقابل نیروی فلسطین شکست خورده‌اند. در یمن، عراق و سوریه هم شاهد پیروزی‌های نیروی مقاومت مقابل دشمنان هستیم.

پیروزی اخیر ملت فلسطین، پیروزی بزرگ جبهه مقاومت بودفرمانده سپاه استان مرکزی: عملیات بیت‌المقدس سرآغاز تشکیل جبهه مقاومت بودجانشین نماینده ولی فقیه در سپاه: رژیم صهیونیستی توان هیچ حرکتی در برابر جبهه مقاومت را ندارد

کرمی با تاکید بر اینکه امروزه جبهه مقاومت در اوج قدرت قرار دارد، مطرح کرد: اگر می‌بینیم که آمریکا و عربستان امروزه در مقابل یمن هیچ کاری نمی‌توانند کنند به خاطر همین روحیه خرمشهری نیروهای مقاومت است. آن‌هایی که پیش‌بینی کرده بودند که در عرض 10 روز یمن را فتح می‌کنند امروزه در باتلاق بزرگ و خودساخته یمن گیر افتاده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور قطعا با روحیه خرمشهری حل شدنی است، گفت: مشکلات اقتصادی در برابر مشکلاتی که در دوران دفاع مقدس داشتیم عددی محسوب نمی‌شود و اگر مسئولان اقتصادی ما کمی همت به خرج دهند قطعا این مشکلات هم حل خواهد شد.

در ادامه محمد اسماعیلی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه هنگام آزادسازی خرمشهر توپ و گلوله به سمت رزمندگان ما ریخته می‌شد، خاطرنشان کرد: رزمندگان ما چنان روحیه‌ای داشتند که در چنین شرایطی وارد خرمشهر شدند. بنابراین می‌شود گفت "اخلاص" رزمندگان تنها دلیل اصلی پیروزی در عملیات بیت‌المقدس بود.

وی با ابراز تاسف از اینکه مسئولان کشور امروزه همانند رزمندگان در دفاع مقدس "اخلاص" ندارند، گفت: قطعا اگر مسئولان فعلی کشور همانند رزمندگان اخلاص داشتند وضعیت اقتصادی کشور به این حال نمی‌افتاد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان ادامه داد: وقتی امام(ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد حرف کاملا درستی بود؛ ما به عینا مشاهده کردیم که خرمشهر توسط خدا آزاد شد چرا که نیروهای عراقی چندین برابر ما بودند و اصلا روی کاغذ ما هیچ شانسی برای پیروزی نداشتیم ولی اراده فولادین رزمندگان اسلام سبب شد که عراق را در این عملیات شکست دهیم.

به گزارش تسنیم در پایان مراسم از پویش نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم رونمایی شد. همچنین مسئولان به همراه اساتید بسیجی مزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه زنجان را به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر غبارروبی کردند.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عملیات بیت المقدس استان زنجان جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۲۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در جشنواره فرهنگی هنری روز ملی خلیج فارس واقع در میدان آزادی، اظهار داشت: من از خلیج فارس می‌آیم. ما هر ساله با اعزام دانشجویان دانشگاه‌های افسری به این منطقه، رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را برای آنها تشریح می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حماسه‌آفرینی شهیدان رئیسعلی دلواری، دریاقلی و دریابان بایندر، و همچنین اجرای عملیات پیروزمندانه «مروارید» در هفتم آذر ۱۳۵۹، گفت: ۲۹ فروردین ۱۳۶۷ نیز همرزمانم در خلیج فارس با ایستادگی در برابر آمریکا، افتخار آفریدند؛ عزیزانی که پیکرشان در قعر آب‌ها باقی ماند و خون پاک آنها برای همیشه در خلیج فارس می‌درخشد.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه خلیج فارس برای ما اعضای نیروی دریایی، بسیار مقدس است، افزود: اقتدار امروز کشور مرهون خون شهدایی است که جانانه در آن مقطع تاریخی جنگیدند و با ایستادگی خود، اقتدار ایران اسلامی را به همه نشان دادند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: ما هم تلاش می‌کنیم تا این اقتدار را به شکل ویژه‌ای که در شأن ملت ایران است، به نمایش بگذاریم که البته تحقق این امر، وابسته به دعای خیر تمامی مردم برای ما است.

امیر دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: امروز هم ناوگروه‌های ما در آب‌های دوردست و اقیانوس‌ها در حال اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها هستند. امنیت شاهرگ اقتصادی کشور مانند دوران دفاع مقدس برقرار و پرچم زیبای کشورمان در بالاترین نقطه، برافراشته است.

در پایان این مراسم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از هنرمندان پیشکسوت کشور، پوستر روز ملی خلیج فارس رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین