Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرداد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رییس جمهوری، دفتر معاون اول رییس جمهوری در بیانیه‌ای ضمن تکذیب مطلب مطرح شده از سوی نصرالله پژمانفر رییس کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد: در پی اقدام غیراخلاقی حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در انتشار مطلبی غیرمستند و کذب در توییتر با عنوان «اسناد تخلفات اسحاق جهانگیری که منجر به رأی دادگاه شده است، جهت بررسی در تأیید صلاحیت‌ها به شورای نگهبان ارسال کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزدهای ریاست جمهوری نمی‌توانند در تاریکی تخلف کنند و در برابر مردم نسبت به وضعیت فعلی، بُغض نمایشی داشته باشند»، به منظور تنویر افکار عمومی به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند: اتهام کذب و بی‌اساس محکومیت اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در دیوان محاسبات کشور برای نخستین بار نیست که مطرح می‌شود، در سنوات گذشته نیز برخی از افراد و جریان‌های سیاسی و رسانه‌های وابسته به آنها نظیر این اتهام را مطرح کرده بودند.
دفتر معاون اول رییس جمهوری عنوان کرد: برای مثال در ۲۵ خرداد سال ۱۳۹۴روزنامه رسالت در این خصوص اتهاماتی علیه معاون اول محترم رییس جمهور منتشر کرد که جوابیه این دفتر برای روزنامه مذکور ارسال و تصریح گردید؛ دیوان محاسبات کشور پس از بررسی کامل موضوع، طی دو نامه به شماره ۸۶/۲۷۲/۱۱۳/۲۳/م مورخ ۳/۴/۹۴ و نامه شماره ۹۴/۱۷۴/۲۵ مورخ ۹۴/۵/۶ اعلام کرده است تاکنون هیچ گاه، هیچ‌گونه ارجاعی از سوی محاکم حقوقی و قضایی از جمله دیوان محاسبات کشور در این مورد به شخص آقای دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، نه در سال‌های پیشین و نه اکنون صورت نگرفته است و در نتیجه حکمی نیز در این مورد صادر و ابلاغ نشده است.
در این بیانیه آمده است: متاسفانه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر این اتهام کذب را بدون توجه به تکذیب رسمی دیوان محاسبات کشور مطرح کرد و به دنبال آن تبلیغات وسیعی نیز از سوی برخی افراد و رسانه‌های وابسته به مرکز خاص علیه اسحاق جهانگیری صورت گرفت که در تاریخ ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ و بنا به درخواست دفتر معاون اول رییس جمهور مجددا این اظهارات غیر اخلاقی و غیر مستند از سوی دیوان محاسبات کشور تکذیب شد.
دفتر معاون اول رییس جمهوری ضمن تکذیب مطلب غیراخلاقی و کذب مطرح شده از سوی حجت‌الاسلام پژمانفر که در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اهداف سیاسی و به قصد تاثیرگذاری بر افکار عمومی و تشویش اذهان صورت گرفته است، اعلام می‌کند حق هرگونه اقدام قانونی و حقوقی به دلیل اتهام زنی و نشر اکاذیب در مراجع قضایی محفوظ است.
برچسب ها: معاون اول رییس جمهوری

منبع: خرداد

کلیدواژه: معاون اول رییس جمهوری دفتر معاون اول رییس جمهوری دیوان محاسبات کشور اسحاق جهانگیری ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کورس مذاکرات هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو۲۰۲۴) در حالی آغاز به کار کرد که غرفه استان فارس همچنان پر رونق میزبان مسئولان ارشد کشور و همچنین سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بود. بر اساس آخرین آمار دریافتی تا بعدازظهر دیروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه تعداد کل مذاکرات تجاری و غیرتجاری در غرفه استان فارس سه رقمی شد و از یکصد مذاکره گذشت.

ظرفیت‌های قابل توجه استان فارس در بخش‌های مختلف به شکلی است که چشم هر بیننده و مراجعه کننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

«میثم لطفی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری استخدامی کشور»، «محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی»، «حسن‌نژاد، معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی»، «عباسی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور»، «فولادگر، معاون کسب و کار وزیر صمت»، «علیخانی رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور»، «رئیس میزصادرات سازمان توسعه و تجارت ایران»، «دبیر دوم سفارت سنگال»، استاندار بوشهر، تعدادی از معاونان استانداری‌های بوشهر، سمنان و قزوین به همراه مدیران برخی از شرکت‌های بزرگ تامین مالی کشور و یک هیئت مذاکره کننده بزرگ روسی از نزدیک با توانمندی‌های استان فارس آشنا شدند.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) ابتدای هفته جاری با حضور فارس و ۳۰ استان دیگر کشور در محل نمایشگاه‌های بین اللملی تهران آغاز به کار کرد. این نمایشگاه در حالی بعدازظهر امروز به کار خود پایان می‌دهد که تا بعدازظهر دیروز در این رویداد ۲۰ محصول جدید استان فارس در حوزه فرایند‌ها و تولیدات رونمایی و چندین تفاهم‌نامه همکاری و سرمایه‌گذاری با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی منعقد شده است.

هدف از برگزاری این نمایشگاه ۵ روزه فراهم کردن زمینه‌های لازم برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، شیلات، فرش و صنایع دستی، گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، محصولات آرایشی، بهداشتی، صنعت ساختمان، خدمات فنی مهندسی و پتروشیمی اعلام شده است.

استان فارس نیز با تاکید بر معرفی زنجیره‌های ارزش در زمینه‌های فولاد و گیاهان دارویی مشارکت جدی در این رویداد مهم اقتصادی را در دستور کار قرار داده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌‌ریزی کشور
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم «دیوان محاسبات» برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • کورس مذاکرات هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • مهدی نصیری و توهم اتحاد
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است