Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سوم خرداد مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر از اهمیت زیادی برای مردم ما برخوردار است چرا که دفاع و ایستادگی در این مناطق با کمترین امکانات و با همکاری و ازخودگذشتگی جانانه خود مردم همراه بود و شیرینی آزادسازی‌اش به دل تمام میهن دوستان در هر نقطه از کشور نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین مناسبت، محمدمهدی همت، پسر شهید همت، تصویری قدیمی مربوط به آزادسازی خرمشهر را در صفحه شخصی خود منتشر کرده و درباره آن نوشته است:

"«...خبر رسيده وقتى به امام خبر آزادى خرمشهر را داده‌اند، ايشان لبخند زده‌اند.صرف همين لبخند امام، براى ما بزرگ‌ترين تسلی قلبى محسوب می‌شود. ما آنقدر سعادت داشتيم كه قلب امام را شاد كنيم، قلب اين ملت را شاد كنيم. شاد كردن اين ملت، بزرگترين اجرى بود كه خدا به ما داد...»
فرازى از بيانات جاویدالاثر حاج احمد متوسليان؛ فرمانده تيپ٢٧ محمد رسول اللهﷺ در جلسه جمع بندى مرحله چهارم نبرد الى بيت المقدس، قرارگاه فرعی نصر-٢، شنبه هفتم‌خرداد۱۳۶۱. سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر؛ روز پايدارى و پيروزی، بر شما خجسته باد.

شناسنامه تصویر:
چهارم خرداد۱۳۶۱، مسجد جامع خرمشهر
ایستاده از راست:
امیر رزاق‌زاده؛ راوی تیپ۲۷
شهید محسن حیاتی‌پور؛ جانشین گردان تخریب
جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان؛ فرمانده تیپ۲۷محمدرسول‌الله
اسدالله توفیقی؛ راوی تیپ۲۷
نفر نشسته:
جاویدالاثر تقی رستگارمقدم؛ مسئول واحد آموزش و تاکتیک تیپ ۲۷"

بیشتر بخوانید

#سوم_خرداد روز پیروزی اراده بر کفر مبارک باد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید همت احمد متوسلیان آزادسازی خرمشهر دفاع مقدس آزادسازی خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۳۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس

دلیخت آماده است تا جانشین کیمِ پراشتباه در ترکیب بایرن مونیخ شود

طرفداری | باشگاه بایرن مونیخ با انتشار تصاویری، بازگشت ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی این تیم را اعلام کرد. مدافع هلندی مدت‌ها به دلیل مصدومیت از تمرینات دور بود و بازی‌های مهمی را از دست داد؛ لذا بازگشت او به آمادگی کامل در آستانه جدال حساس با رئال مادرید، می تواند خبر خوبی برای طرفداران بایرن مونیخ باشد.

گفتنی است دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید روز چهارشنبه همین هفته در چارچوب دیداری از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جدال رفت دو تیم در مونیخ با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت.

بازگشت ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بایرن مونیخ ماتیاس دلیخت در تمرینات گروهی بایرن مونیخ ماتیاس دلیخت در تمرینات گروهی بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • برداشت بیش از ۴۶۰ تن کلزا از مزارع خرمشهر
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس
  • تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم
  • سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ