Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:40:43 GMT

زمان‌بندی خاموشی‌ برق در قزوین اعلام شد + جدول

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۳۳۲۵

زمان‌بندی خاموشی‌ برق در قزوین اعلام شد + جدول

گروه استان‌ها- با توجه به اعتراض‌های فراگیر مردم به قطع برق ناگهانی در نقاط مختلف شهر قزوین، شرکت توزیع نیروی برق استان زمان‌بندی خاموشی‌های برق در محلات مختلف قزوین تا روز پنجشنبه ۶ خردادماه را اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، با توجه به اعتراض‌های فراگیر مردم به قطع برق ناگهانی در نقاط مختلف شهر قزوین، شرکت توزیع نیروی برق استان به تبعیت از دستور وزارت نیرو زمان‌بندی خاموشی‌های برق در محلات مختلف قزوین تا روز پنج‌شنبه 6 خردادماه را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره نحوه اعلام جدول خاموشی‌ها اظهار داشت: مرجع اصلی و منبع رسمی اعلام این خاموشی‌ها وبگاه شرکت توزیع نیروی برق استان در فضای اینترنت است که به نشانی http://www.qazvin-ed.co.ir همواره در دسترس هم‌استانی‌هاست و همه مردم می‌توانند از طریق وارد کردن شماره اشتراک در این وبگاه از ساعت و میزان دقیق خاموشی‌ها در محل زندگی خود آگاه شوند.

سعید بهادیوند چگینی اضافه کرد: همچنین اپلیکیشن «برق من» وزارت نیرو و وبگاه «برق امید» هم 2 مرجع رسمی دیگر برای اعلام خاموشی‌های سراسری و مقعطی در استان قزوین هستند که به مانند آنچه که گفته شد، با ارائه شماره اشتراک نحوه و زمان دقیق خاموشی‌ها را در اختیار مردم و اهالی تولید و صنعت استان قزوین قرار می‌دهند.

جولان قاتلان «برق» در سوله‌های راکد صنعتی / قزوین‌ سومین استان در کشف ماینرهای ‌قاچاق بیت‌کوین‌خیال مردم قزوین راحت باشد؛ برق مشترکان خانگی امشب قطع نمی‌شودبرق و گاز ادارات دولتی پرمصرف در قزوین از فردا قطع می‌شود

وی ادامه داد: با توجه به مشکل تأمین و توزیع برق در سال جاری استان قزوین باید روزانه 200 مگاوات از مصرف برق خود را کاهش دهد و در این میان هم اولویت ما کاهش مصارف برق صنعتی و کشاورزی است؛ اما به دلیل وضعیت اضطراری تولید و مصرف و برای جلوگیری از فروپاشی کامل شبکه برق استان قزوین ناچار به اعمال خاموشی‌های نوبتی از ساعت 8 صبح تا ساعت 8 شب در سرتاسر استان قزوین هستیم.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین وزارت نیرو شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین وزارت نیرو شرکت توزیع نیروی برق استان استان قزوین خاموشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیر شرکت برق تربت حیدریه گفت: مهمترین این طرح‌ها، طرح توسعه منبع تغذیه و تامین برق (فیدر) از پست فوق توزیع ملکان برای تامین برق مرکز شهر تربت حیدریه است که بتوان این شهر را از سه مسیر برق‌دار کرد تا حادثه و خاموشی نداشته باشد.

حسن صادقی افزود: طرح دیگر، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار است و طرح بعدی کنترل پذیری مشترکان کشاورزی است.

مدیر شرکت برق تربت حیدریه گفت: امید است امسال با توجه به طرح‌های ابلاغی از مرکز استان و همچنین دستورکار‌های وزارت نیرو و شرکت توانیر، خاموشی در سال جاری برای مشترکان خانگی و تجاری وجود نداشته باشد، اما این احتمال هست که مشترکان کشاورزی و صنعتی براساس دستورکار‌هایی که وزارت نیرو ابلاغ می‌کند دچار خاموشی‌هایی شوند.

دیگر خبرها

  • رتبه نهم، پرمشتری‌ترین جایگاه جدول لیگ
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است
  • درخواست جالب ستاره جنجالی: دستمزدم را کم کنید
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها
  • بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد