Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مشاور وزیر بهداشت در امور بهداشتی گفت: در طول سه سال گذشته و به واسطه‌ی سفرهای متعددی که به شهر جدید سهند داشتم و امکانات و اقدامات انجام شده در برنامه‌ی شهر سالم را دیدم، از صمیم قلب به ایرانی بودنم و وجود آذربایجان و شهر سهند افتخار می‌کنم.

محمد آسایی امروز در مراسم اختتامیه ارزیابی نهایی برنامه‌ی شهر سالم سهند اظهار کرد: کار به شکلی انجام شد که تمامی بازدید ها و تصمیمات مبتنی بر شواهد بود به‌طوریکه ۸۰ سوال را تهیه کرده بودیم و این سوالات را در بازدید ها مطرح می‌کردیم و هر آنچه که دیدیم و شنیدیم، براساس شواهد و سوالات مطرح شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح مراکز و امکانات شهر سهند  افزود: مخزن آب آشامیدنی ، اسکان موقت، تاسیسات مواقع بحرانی و سوانح، تصفیه خانه، مغازه های  فروش مواد غذایی، بحث آلودگی هوا، ایستگاه آتش نشانی و مرکز اورژانس از جمله مراکز و امکاناتی هستند که مورد بازدید قرار گرفت.

مشاور وزیر بهداشت در امور بهداشتی شناخت افراد و گروه های آسیب‌پذیر را موضوع مهم برشمرد و افزود: این کار بسیار بزرگی است که کارکنان مرکز بهداشت شهرستان تک‌تک افراد گروه آسیب پذیر را می‌شناسد.

وی ادامه داد: شهرستان آذرشهر درصورت بروز مشکل، به عنوان معین و حمایت گر سهند خواهد بود و اکنون مسئولین آذرشهر از میزان چاه های آب، محل نیروگاه برق، مکان مدارس و... در شهر سهند با خبر است.

آسایی در رابطه با آمادگی آتش‌نشانان سهند نیز گفت: از تلاش آتش‌نشانان بسیار خوشحال شدیم و نوع آموزش آنها مورد توجه ما قرار گرفت، بطوریکه در طول ۲ الی ۵ دقیقه در محل حادثه حاضر می‌شوند.

وی ادامه داد: نیروهای اورژانس نیز کاملا آماده و تجهیز شده بودند و نشان دادند که آموزش مستمر دیده اند

به گزارش ایسنا، کارشناسان سازمان جهانی بهداشت بعد از دو روز حضور در شهر جدید سهند و بازدید از امکانات بهداشت و درمان، آموزش، خدمات، شهری و ... در مورد اعطای گواهی‌نامه کسب عنوان شهر سالم تصمیم گیری خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهر سالم شهر جدید سهند سازمان جهانی بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 خروج اتوبوس ایرانی از جاده در محور گوریس-قاپان واقع در جنوب ارمنستان منجر به جان باختن ۵ ایرانی و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد. تصاویر این حادثه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • تصاویر تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی