Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی لاریجانی، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم برای دومین بار، به یک یادداشت توئیتری سعید جلیلی، دیگر نامزد انتخابات پاسخ داد

سعید جلیلی طی کنایه وار خطاب به نامزدهای همسوی دولت، نوشته است: «در همین تبادلات بانکی، یک راه تهاتر است. حالا به تهاتر میگویند پوست بز!

باید انتخاب کنیم که چهارسال آینده با یک نگاه حداقلی انفعالی دوباره کشور معطل می شود یا این که می خواهیم ‎#جهش کنیم و از فرصت هایی همچون جوانان متخصص؛ صاحب نظر و مبتکر استفاده کنیم؟!»

علی لاریجانی  هم در پاسخ به این یادداشت سعید جلیلی نوشت: «اگر شما توانستید یک ماه زندگی شخصی خود را با تهاتر اداره کنید، نسخه آن را برای کشور هم بپیچید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برخی ‎#مواضع_خطرناک را چنان با اعتماد به نفس بیان می‌کنید که هر انسان عاقلی متعجب می‌شود.

مملکت‌داری با تهاتر پوست بره و بز محال است آقا...محال!
برگشتن به ۳هزار سال پیش که افتخار ندارد.»/همشهری

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سعید جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر یاسر جلیلی به خبرنگار ما گفت: یک دستگاه رادیولوژی سیار به مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان، یک دستگاه کوتر اتاق عمل به مبلغ ۱۲۴ میلیون تومان، یک دستگاه مانیتور سانترال بخش در شرف افتتاح استروک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین ۴ دستگاه ساکشن پرتابل و ۲ دستگاه الکتروشوک قلبی به ارزش تقریبی ۵۲۵ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان ۲۲ بهمن خریداری شده است.

وی افزود: علاوه بر مسجدسلیمان با توجه به حجم مراجعه بیماران شهر‌های همجوار به این بیمارستان خرید این تجهیزات خدمات رسانی را نیز شتاب می‌بخشد.

دکتر جلیلی در پایان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین مسئولان وزارت بهداشت جهت همکاری در خرید این تجهیزات تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ زهرا جلیلی در دائو شو دوم شد
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • پرسپولیس به جد‌ی‌ترین طلبکارش رسید!
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر