Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@08:20:49 GMT

ادعای باشگاه ذوب‌آهن: کنعانی‌زادگان به رختکن ما حمله کرد!

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۳۷۷۹

ادعای باشگاه ذوب‌آهن: کنعانی‌زادگان به رختکن ما حمله کرد!

‍‍‍‍‍‍

باشگاه ذوب‌آهن با انتشار یک ویدئو مدعی شد مدافع پرسپولیس به رختکن این تیم حمله کرده است! - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس در حالی امشب (دوشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با برتری 2 بر یک سرخپوشان تهرانی به پایان رسید که این دیدار از پیش از آغاز آن با حواشی زیادی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از پایان بازی اما رسانه باشگاه ذوب‌آهن با انتشار فیلمی از حضور محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس پشت در رختکن ذوبی‌ها و البته خروج او با هدایت مأموران نیروی انتظامی نوشته است: «حمله کنعانی‌زادگان به رختکن ذوب‌آهن و بیرون انداختن وی توسط یگان ویژه پس از بازی».

فیلم منتشر شده از سوی رسانه باشگاه ذوب‌آهن را در زیر می‌بینید:

 

 

فریدونی: پرتاب نارنجک به اتوبوس پرسپولیس ارتباطی به ذوب‌آهن ندارد/ باید با عوامل این کار زشت برخورد شودبرخورد چند نارنجک به اتوبوس حامل پرسپولیسی‌ها + عکس و فیلم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس ذوب آهن اصفهان پرسپولیس ذوب آهن اصفهان باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۳۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصلی ناامیدکننده را پشت سر گذاشته و از کسب عناوین قهرمانی باز ماند. برای دومین سال در سه سال اخیر بارسا به هیچ جامی دست پیدا نکرد که برای هواداران اتفاقی نگران کننده است؛ با این حال ژاوی اخیرا از رفتن منصرف شد و او فصل بعد نیز در تیم خواهد ماند.

بارسا دیشب با شکست 4-2 از خیرونا حتی رتبه دوم را نیز از دست داد و شاید سهمیه سوپرجام را نیز از دست بدهد که اتفاقی تلخ برای باشگاه از نظر مالی خواهد بود. شکست بارسا به منزله قطعی شدن قهرمانی رئال بود.

در پایان بازی وقتی از ژاوی در مورد دلیل شکست پرسیده شد، او بار دیگر به این نکته اشاره کرد که تیمش در هر 4 بازی برابر رئال و خیرونا برتر بود: «واقعیت این است که به دلایلی در مقاطعی از بازی کنترل کار را از دست دادیم و اشتباهات فردی و تیمی بزرگی داشتیم که نباید در چنین سطحی از فوتبال رخ بدهند. ما در تمرینات بارها در مورد این اشتباهات حرف زده‌ایم ولی بازهم تکرار می‌شوند. ما یک ساعت در زمین خیرونا برتر بودیم ولی نیم ساعت پایانی را هدیه دادیم. این بازتابی از کل فصل ما بود. ما در هر دو بازی لیگ برابر رئال و نیز هر دو بازی مقابل خیرونا تیم برتر بودیم و شایستگی شکست نداشتیم. ما تاوان اشتباهات خودمان در بخشی از بازی را دادیم.»

کارشناسان معتقدند این بزرگترین نطقه ضعف ژاوی است که به جای انتقاد از خود و تیمش، همواره سعی در قدرت‌نمایی و کوچک جلوه دادن برد تیم‌های مقابل دارد. او در شرایطی از برتری برابر رئال و خیرونا حرف می‌زند که برابر آنها در لیگ هر 4 بازی را باخت و 13 گل نیز دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!
  • فیلم| طلافروش‌ها با بستن مغازه نمی‌توانند پیگیر مطالباتشان باشند
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • جشن بازیکنان رئال مادرید در رختکن پس از قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • ستاره بایرن: نباید به رئال اجازه دهیم نفس بکشد
  • روسیه: رزمایش ناتو برای تقابل با ماست؛ ادعای حمله ترکیبی دروغ است