Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در همایش بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: این هنر امام (ره) بود که همه رزمندگان را از اقصی نقاط کشور دور یک خیمه جمع کرد و همه را یکصدا کرد.

به گزارش ایسنا، همایش بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در محل یادمان شهدای لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) واقع در قطعه ۴۰ بهشت زهرا(س) با حضور جمعی از رزمندگان لشکر ۱۰ و پاسداران سپاه سیدالشهدا(ع) با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار علی فضلی، جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در این همایش با یادآوری برادری و وحدت بین رزمندگان گفت: آن روزها یگانها منتسب به استان خاصی نبودند، رزمندگان از حدود ۱۵ استان به صورت ترکیبی حضور داشتند، ترکیب مبارکی که تصور ما این بود که دهها سال هست که ریشه در برادری هم دارند.

وی ادامه داد: این هنر امام بود که همه رزمندگان را از اقصی نقاط کشور دور یک خیمه جمع کرد و همه را یکصدا کرد و آهنگ واحدی را برای دفاع از دین خدا داشتند.

فرمانده وقت لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) افزود: خدا عنایتش را پی در پی در عملیات شامل حال ما می‌کرد، مگر به راحتی ممکن بود به خرمشهر رسید، با امکانات محدود بچه‌ها مردانه جنگیدند.

سردار فضلی با اشاره به جمله امام (ره) که فرمود فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزشهای اسلامی است، بیان کرد: در عملیات آزادسازی خرمشهر بیش از ۵۷۰۰ کیلومتر از خاک ایران آزاد شد و حدود ۲۰۴۰۰ نفر از دشمن به اسارت گرفته شدند.

در ابتدای این برنامه سردار احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه استان تهران ضمن خیرمقدم گویی این روز را گرامی داشت.

پخش کلیپ، همخوانی گروه ولایت باقرشهر، دکلمه خوانی دختر نوجوان بسیجی و اهدای گل و گلباران مزار شهدا از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزادسازی خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • سخنگوی سپاه : در عملیات «وعده صادق» ۱۰ کشور به اسرائیل کمک پدافندی کردند / هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است