Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@14:26:18 GMT

لیست نهایی تیم ملی اتریش برای یورو 2020 اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۴۱۹۰

لیست نهایی 26 بازیکن اتریش برای رقابت های یورو 2020 اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اتریش در اولین بازی گروهی خود در یورو 2020 در تاریه 13 ژوئن برابر مقدونیه شمالی قرار می گیرد. در ادامه آنها در دشوارترین مسابقه خود در تاریخ 17 ژوئن در دومین بازی با هلند بازی می کنند و در ادامه در بازی پایانی مرحله گروهی مقابل اوکراین در 21 ژوئن مواجه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتریش پیش از این هرگز در جام ملت های اروپا از مرحله گروهی صعود نکرده نشده است. آنها همچنین در مرحله گروهی در سال 2016 حذف شدند.

 

 

لیست 26 بازیکن اتریش به شرح زیر است:

 

دروازه بان: هاینز لیندنر (بازل)- پاوائو پرووان (ولفسبورگ) الکساندر شلاگر (لاسک)- دانیل باخمان (واتفورد)

 

مدافعان: الکساندر دراگوویچ (بایر لورکوزن)- داوید آلابا (بایرن مونیخ)- مارتین هینتراگر (اینتراخت فرانکفورت)- استفان لینر (بورسیا مونشن گلادباخ)- آندریاس اولمر (ردبول سالزبورگ)- کریستوفر تریمل (یونیون برلین)- استفن پوش (هوفنهایم)- فیلیپ ام ون (مایتنس)- فیلیپ لینهارت (فرایبورگ)- مارکو فریدل (وردربرمن)

 

هافبک ها: حسین بالیچ (لاسک)- جولیان باومگارتلینگر (لورکوزن)- استفان ایلسانکر (اینتراخت فرانکفورت)- والنتینو لازارو (بورسیا مونشن گلادباخ)- الساندرو شوپف (شالکه)- فلوریان گریلیش (هوفنهایم) کونراد لایمر (لایپزیش)- لوئیس شاوب (لوزرن) ژاور شلاگر (ولفسبورگ)- کریستف باومگارتنر (هوفنهایم)

 

مهاجمان: مارسل سابیتزر (لایپزیش)- میشل گرگوریتچ (آگزبورگ)- کریم اونیسیو (ماینتس)- آدرین گرابیچ (لورینت)- ساسا کالادزیچ (اشتوتگارت)- مارکو آرناتوویچ (شانگهای)

اتریش یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتریش یورو 2020 یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۴۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ در مرحله یک هشتم نهایی جهام حذفی فوتبال تیم‌های استقلال آبی‌پوشان ملاثانی و سپاهان از ساعت ۱۹:۳۰ مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود طلایی پوشان به پایان رسید.
گل اول سپاهان در این بازی را کاوه رضایی با پاس رامین رضاییان به ثمر رساند و گل دوم را شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۱۱۸ زد.
با این نتیجه سپاهان راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد و در این مرحله باید به مس رفسنجان رود.

دیگر خبرها

  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم
  • خلاصه بازی فجر سپاسی و گل گهر + فیلم