Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@07:03:19 GMT

برد دراماتیک استقلال با گل رمضانی

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۴۳۹۸

برد دراماتیک استقلال با گل رمضانی

تیم فوتبال استقلال از ساعت 21:30 امشب (دوشنبه) در دیداری معوقه از هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت رفت و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. آرمان رمضانی، مهاجم استقلال دقیقه 5+90 گلزنی کرد. این گل اولین گل فصل رمضانی محسوب می‌شد. 

حسین بغلانی به دلیل خطا روی مهدی قایدی در دقیقه 52 با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد تا صنعت نفت 10 نفره به بازی ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاگردان فرهاد مجیدی با این پیروزی 37 امتیازی شدند و به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کردند. شاگردان پورموسوی نیز با 26 امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستادند. 

ترکیب صنعت نفت: فرزین گروسیان، محمد طیبی، محمد اهل‌شاخه (9 - حسین بغلانی)، امید خالدی، مهدی حنفی (71 - محمدحسین زواری)، محمود مطلق‌زاده، حکیم نصاری (56 - امید حامدی‌فر)، امیرحسین فرهادی (71 - فاخر تهامی)، طالب ریکانی و رضا خالقی‌فر (71 - احمد شریعت‌زاده)

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، وریا غفوری، محمد نادری (74 - هروویه میلیچ)، سیاوش یزدانی (74 - داریوش شجاعیان)، مسعود ریگی، محمدحسین مرادمند، آرش رضاوند، عارف غلامی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری (82 - آرمان رمضانی).

منبع: فرارو

کلیدواژه: استقلال صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت که حسین حسینی به دلیل محرومیت در این دیدار غایب خواهد بود.

طبق پیگیری‌ها کاپیتان استقلال قصد دارد با وجود محرومیت و به دلیل حساسیت بالای این بازی همراه تیم به تبریز سفر کند. البته آبی پوشان به جز حسینی در این دیدار نمی‌توانند از مهدی مهدی‌پور، آرتور کوین یامگا و رافائل سیلوا را به دلیل آسیب دیدگی استفاده کند.

استقلال چهارشنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در تبریز مهمان تراکتور است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم
  • رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات