Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب بازی معوقه از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم صنعت نفت آبادان و استقلال تهران امشب از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تک گل آرمان رمضانی در دقیقه ۹۵ به سود استقلال خاتمه یافت.

این مسابقه که در هوای ۴۵ درجه سانتیگراد شهر آبادان برگزار شد بر عهده حمید حاج ملک از استان گیلان بود و آقایان سعید علی نژادیان و حمید نادری وی را در امر داوری این دیدار یاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج ملک در این دیدار مهدی قائدی را از تیم استقلال در دقیقه ۳۶ با کارت زرد جریمه کرد و حسین بغلانی را از صنعت نفت در نیمه دوم با نشان دادن کارت قرمز مستقیم، اخراج کرد.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان نیز در دقایق پایانی این دیدار به دلیل اعتراض به دارو با اخطار وی مواجه شد.

اخراج بغلانی در حالی صورت گرفت که این بازیکن در نیمه نخست این دیدار به جای اهل شاخه مصدوم به زمین مسابقه آمده بود.

تیم استقلال در این دیدار با ترکیب سید حسین حسینی، وریا غفوری، محمد نادری (۷۴- هروویه میلیچ)، سیاوش یزدانی (۷۴- داریوش شجاعیان)، مسعود ریگی، محمدحسین مرادمند، آرش رضاوند، عارف غلامی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی، ارسلان مطهری (۸۲- آرمان رمضانی) به تقابل با صنعت نفت برخواست.

پورموسوی نیز، تیم خود را با شماتیک فرزین گروسیان، محمد طیبی، محمد اهل شاخه (۱۰- حسین بغلانی)، امید خالدی، مهدی حنفی (۷۱- محمدحسین زواری)، محمود مطلق‌زاده، حکیم نصاری (۵۶- امید حامدی فر)، امیرحسین فرهادی (۷۱- سیدفاخر تهامی)، طالب ریکانی، رضا خالقی‌فر (۷۱- احمد شریعت زاده) روانه میدان کرد.

نفتی‌ها با این نتیجه به روزهای بدون پیروزی خود تداوم بخشیدند، نماینده آبادان آخرین پیروزی خانگی خود را ۱۴۰ روز پیش رقم زده بود.

حدود ۵۰۰ تن از هواداران صنعت نفت به دلیل منع ورود تماشاگران به ورزشگاه در شرایط کرونا، از دیوارهای مشرف به ورزگاه در اطراف استادیوم تختی، نظاره‌گر بازی تیم محبوب خود بودند.

صنعت نفت با این باخت ۲۶ امتیازی ماند و پس از تیم‌های پیکان و نفت مسجدسلیمان تا پایان هفته بیست و سوم در مکان دوزادهم جدول جای گرفت.

استقلال تهران نیز با کسب این سه امتیاز ۳۷ امتیازی شد و با عبور از تیم‌های گل‌گهر و آلومینیوم، به مکان سوم جدول صعود کرد.

طلایی‌پوشان آبادانی در دیدار آینده خود میزبان سایپای قعرنشین خواهند بود و استقلال در ورزشگاه آزادی پذیرای گل‌گهر سیرجان است که به دلیل در پیش بودن مسابقات انتخابی جام جهانی، هنوز زمان برگزاری این دیدارها مشخص نشده است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به قضاوت پیام حیدری پیگیری شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی(۹۰ میلاد فخرالدینی)، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس(کارت زرد)، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف(۹۰ جعفر سلمانی) ، مهرداد محمدی(کارت زرد)(۸۴ پیکان بابایی) و گوستاوو بلانکو.

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی(کارت زرد)، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی(کارت زرد)، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری(۷۷ مهدی عبدی- کارت زرد)، ارسلان مطهری(۶۴ امیرحسین حسین زاده).

دلایل حساسیت بازی

دیدار دو تیم در شرایطی آغاز شد که استقلال صدرنشین بود و برای حفظ موقعیت خود نیاز به پیروزی داشت و تراکتور هم برای این که خود را به رده سوم نزدیکتر کند برای رسیدن به برد وارد زمین شد و کار را هم تهاجمی آغاز کرد تا شاید بتواند در همان دقایق ابتدایی دروازه حریف تهرانی خود را باز کند.

خطر اول را استقلال ایجاد کرد

در شرایطی که تراکتوری‌ها برای رسیدن به گل عطش داشتند این استقلال بود که جدی ترین خطر را در دقیقه هشتم روی دروازه میزبان ایجاد کرد که ضربه محمدی از داخل محوطه جریمه را پورحمیدی دفع کرد تا این حمله بی ثمر بماند.

افت دو تیم و توپ‌های بی هدف

تا دقیقه ۳۰ بازی دو تیم افت محسوسی داشت و هر چند توپ در میانه میدان رد و بدل می‌شد اما اشتباهات بازیکنان دو تیم اجازه نمی‌داد که موقعیت جدی و خطرناکی روی دروازه‌ها شکل بگیرد. هر دو تیم بی هدف و پراشتباه ظاهر شدند و اعضای کادر فنی هم در کنار زمین به اعتراض و ایجاد حاشیه مشغول بودند!

درگیری‌های مبتیدیانه بازیکنان

بازیکنان دو تیم که در نیمه اول فوتبال سرد و کسل کننده‌ای را به نمایش گذاشتند در دقایق پایانی بیشتر به درگیری و ایجاد حاشیه پرداختند و با اقداماتی مبتدیانه و غیرحرفه ای فضای ورزشگاه را ملتهب کردند و با اشتباهات پرتعداد خود فقط توپ را به گردش در می‌آوردند و موقعیتی ایجاد نمی‌کردند تا در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم با همان روش کسل کننده

هر چند در شروع نیمه دوم استقلالی ها در دو صحنه درون محوطه جریمه توسط بازیکنان حریف سرنگون شدند اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و اعتراض محمدی و کادر فنی آبی پوشان همراه ثمری نداشت. با این حال روش دو تیم برای بازی همان سرد و کسل کننده نیمه اول بود و موقعیت جدی روی دروازه ها شکل نگرفت.

۱۰ دقیقه پایانی و افسوس تراکتوری ها

نیمه دوم دیدار تیم های تراکتور و استقلال هم نتوانست نمره قبولی فوتبالی بگیرد اما با ورود مهدی عبدی در ۱۰ دقیقه پایانی، سرخپوشان تبریزی صاحب چند موقعیت خوب شدند که مهمترین آن در دقیقه ۸۰ به دست آمد اما در آستانه باز شدن دروازه استقلال مدافعان توپ را دفع کردند تا کار همچنان بدون گل دنبال شود.

استقلال دو امتیاز از دست داد

شاگردان جواد جواد نکونام با این تساوی ۵۴ امتیازی شدند و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس در صدر هستند و در صورتی که پرسپولیس بتواند در دیدار امروز سپاهان را شکست دهد ۵۵ امتیازی خواهد شد و صدر جدول را پس از هفته از استقلال خواهد گرفت. تراکتور هم با ۴۱ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

کد خبر 6094571 رضا خسروي

دیگر خبرها

  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • استقلال خوزستان و ملوان امتیازات را تقسیم کردند
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!