Web Analytics Made Easy - Statcounter

متین بالسینی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص شرایط اردو‌های تیم ملی شنا پیش از اعزام به مسابقات انتخابی المپیک در صربستان و همچنین روند آماده‌سازیش اظهار داشت: درحال حاضر که نزدیک به یک ماه تا آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک زمان داریم، هفته‌ای ۹ جلسه تمرین شنا و ۹ جلسه تمرین بیرون از آب و بدنسازی دارم و کاملا از شرایطم راضی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحال حاضر در آمادگی صد در صدی قرار دارم و امیدوارم با رسیدن به رکورد ورودی بتوانم جواز حضور در المپیک توکیو را کسب کنم.

ملی‌پوش شنای پروانه ایران درباره حضورش در مسابقات دبی گفت: باتوجه به آمادگی که داشتم باید در مسابقاتی تدارکاتی شرکت می‌کردم تا بتوانم شرایطم را در جریان مسابقه محک بزنم. در این مسابقات هم توانستم رکورد ملی را بهبود ببخشم، اما متاسفانه به دلیل محدودیت‌ها و شرایط سختی که به خاطر کرونا وجود داشت نتوانستم رکورد مدنظر خودم را بزنم.

وی در واکنش به برخی اظهارات درمورد کمبود امکانات و عدم اعزام به مسابقات برون مرزی خاطرنشان کرد: به نظرم فضایی که تاکنون فدراسیون شنا ایجاد کرده قابل قبول بوده است. تنها کمبودی که من داشتم مربوط مربی اختصاصی‌ام بود که در خارج از کشور حضور داشت و به صورت آنلاین با من کار می‌کرد که خوشبختانه از ماه اخیر این مشکل هم حل شد و آقای کاوه که زیر نظر او کار می‌کنم در تمرینات کنار من حضور دارد. این موضوع هم با هماهنگی کادر فنی بوده است.

بالسینی در پایان در واکنش به اینکه گفته می‌شود فدراسیون شنا توجهی به اعزام ملی‌پوشان به مسابقات برون مرزی ندارد، گفت: به نظرم اینگونه نیست و اگر مسابقاتی برگزار می‌شد فدراسیون اقدام می‌کرد و فکر نمی‌کنم فدراسیون کم کاری کرده باشد. پس از مسابقات انتخابی صربستان هم در رقابت‌های ترکیه حاضر خواهیم شد. بیشتر بخوانید: انصاری: عدم اعزام به مسابقات بین‌المللی به خاطر بودجه فدراسیون است/ ۶۰ صدم ثانیه با ورودی المپیک فاصله دارم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان می باشد، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که طی سالیان گذشته مدالهای متعددی از بازیهای المپیک، رقابت های قهرمانی جهان، بازیهای آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا بدست آورده است.

کد خبر 6092453

دیگر خبرها

  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است