Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – صالح مصطفوی در نشست خبری پس از دیدار استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

* تیم ما از ابتدای بازی سوار و مسلط به بازی بود. با تدابیر مجیدی تیم کنترل بازی را در اختیار داشت و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، اما ظاهرا قوانینی که ما می‌شناسیم با قوانین داوران متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*مگر می‌شود سه بار در جریان بازی موقعیت ما ندیده شود. پنالتی واضح ما را نگرفتند و به بازیکن ما کارت زرد دادند. اگر می‌خواهند جام را به تیم دیگر بدهند و بقیه تیم‌ها برای سلامتی بازی کنند. چند بازی پیاپی باید این اتفاقات رخ بدهد؟ مگر این کادر فنی زحمت نمی‌کشد؟ آقایان داوران شما قاضی هستید. سر تیم ما را در هر بازی می‌برند ولی اینگونه نمی‌شود در ۳ صحنه موقعیت‌های صد در صد ما را نادیده بگیرند. نمی‌دانم آیا واقعا با این تیم کشل دارند؟

*واقعا نمی‌شود فنی صحبت کرد. ما مسلط به بازی بودیم و خیلی از برنامه‌های کادر فنی در زمین اجرا شد و باید از تک تک بازیکنان تشکر کنیم که در این گرما اینگونه بازی کردند ولی واقعا به خاطر این نوع قضاوت‌ها که علیه تیم ما می‌شود باید تاسف خورد. بیشتر بخوانید: رونمایی از تیم منتخب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال با درخشش سپاهانی‌ها

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی صنعت نفت صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!

سرژ گنابری اعتقاد دارد برای پیروزی مقابل رئال مادرید خلاف بازی رفت باید قدر فرصت‌های خود را بدانند

طرفداری | در چارچوب هفته سی‌ودوم بوندسلیگا، اشتوتگارت با ارائه یک نمایش عالی توانست در خانه خود با نتیجه 3-1 از سد بایرن مونیخ بگذرد تا باواریایی‌ها مجبور باشند با این شکست تلخ خود را برای بازی مهم مقابل رئال مادرید آماده کنند.

به نقل از اسکای؛ حال سرژ گنابری درباره شکست مقابل اشتوتگارت و عملکردشان در این بازی صحبت کرده است. او اعتقاد دارد تا پیش از 15 دقیقه پایانی که پس از آن تیم میزبان توانست دو گل دیگر به ثمر برساند، عملکرد خوبی داشته‌اند. گنابری گفت:

می‌دانستیم کار آسانی نخواهیم داشت، با این حال فکر می‌کنم تا 15 دقیقه پایانی که دو گل دریافت کردیم، عملکرد خوبی داشتیم. البته پیش از دریافت گل‌ها، فرصت‌هایی برای برنده شدن در این بازی داشتیم. ما سعی کردیم فشرده بمانیم و سپس منتظر فرصت باشیم و به نظرم تا پیش از 15 دقیقه آخر این‌کار را خوب انجام دادیم.

گنابری درباره برخوردش با والدمار آنتون و اعلام پنالتی به سود بایرن مونیخ، گفت: 

او به صورت من ضربه زد و من بدون دلیل نیفتادم. 

گنابری که توماس توخل وعده گلزنی او مقابل رئال مادرید را داده، درباره بازی روز چهارشنبه، گفت:

ما باید موقعیت خلق کنیم و سپس آن‌ها را بکشیم. در بازی اول می‌توانستیم یک یا دو گل دیگر به ثمر برسانیم. ما باید از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کنیم.

گنابری درباره جست‌وجوهای باشگاه برای یافتن مربی جدید، گفت: 

 البته که بحث‌هایی در رختکن وجود دارد اما به هیچ وجه روی ما فشار نمی‌آورد. مگر چه کار دیگری باید انجام دهیم؟ من مطمئنم که راه‌حل مناسبی پیدا خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • این تیم واقعا اف‌سی کول پالمر است! (عکس)‏
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • پایان حملات نکونام به خطیر؟ | یعنی واقعا راحت شدیم؟
  • کورتوا: چه روز خوبی، اگر تیم بخواهد من آماده‌ام
  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها
  • آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید