Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@22:00:40 GMT

جام را به آن تیم بدهند، ما برای سلامتی بازی می‌کنیم!

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۴۷۳۲

جام را به آن تیم بدهند، ما برای سلامتی بازی می‌کنیم!

مربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از عملکرد داور دیدار برابر صنعت نفت گفت: اگر می خواهند جام را به تیم دیگری بدهند. ما هم برای تفریح و سلامتی بازی می کنیم!

به گزارش مشرق، صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال با حضور در نشست خبری درباره دیدار با نفت آبادان گفت: تیم ما از ابتدا سوار و مسلط بود و با تدابیر آقای مجیدی تیم بازی را کنترل کرد و توانست موقعیت های زیادی خلق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوانینی که ما از فوتبال می شناسیم با قوانینی که آقایان داور اجرا می کنند متفاوت است.

وی ادامه داد: مگر می شود سه مرتبه در یک مسابقه، موقعیت منتج به گل را برای ما اشتباه کنند؟ مگر می شود در همه بازی ها این اتفاق رخ بدهد. آقایان اگر می خواهند جام را به تیم دیگری بدهند، این کار را انجام دهند تا ما برای تفریح و سلامتی بازی کنیم. اگر حرفی بزنیم نیز ما را محروم می کنند و جریمه سنگین در نظر می گیرند. مگر می شود پنالتی واضح ما را نگیرند و بازیکن ما را محروم کنند؟ موقعیت صد در صد گل ما را آوانتاژ ندادند. آن چیزی که ما می دانیم این است که کارت زرد و قرمز را می توان بعد از موقعیت داد.

بیشتر بخوانید:

استقلال امیدوار شد/ یک پرسپولیسی ناجی فرهاد +جدول و فیلم

وی افزود: گل صد در صد درست ما را نیز آفساید گرفته اند. مگر این تیم هوادار ندارد؟ چند بازی این اتفاق رخ داده است؟ مگر کادرفنی ما زحمت نمی کشند و انسان نیستند؟ تا چه اندازه نا عدالتی و نابرابری؟ آقایان داور شما تا چه زمانی می خواهید بدون عدالت قضاوت کنید. سر تیم ما را هر بازی در زمین می برند و ما می گوییم قشنگ بازی کردیم و موقعیت خلق کردیم اما نمی شود سه بازی متوالی این اتفاق رخ بدهد و در یک مسابقه سه اتفاق رخ دهد. این ماجرا تا کی ادامه دارد؟ با تیم ما مشکل دارید؟ روند به شکلی است که گویا یک برنامه است. نمی توانیم فنی صحبت کنیم. توپ و میدان را در اختیار داشتیم و از تک تک بازیکنان برای زحمتی که در این شرایط آب و هوایی انجام دادند، تشکر می کنیم اما برای این داوری ها متاسفیم.

مربی استقلال در واکنش به این سوال که هر دو نیمکت به داوری اعتراض داشتند و تغییرات ترکیب دو تیم، اضافه کرد: راجع به ترکیب آقای مجیدی تصمیم می گیرد. ما میلیچ و نادری را در سمت چپ داریم که هر دو کارآمد و توانا هستند.

مصطفوی در ادامه درباره تفاوت در برنامه ریزی لیگ، بیان کرد: با شما موافق هستم و فدراسیون فوتبال آسیا این موضوع را به ما تحمیل کرده است. 6 بازی در 3 روز انجام دادیم و شرایط مسابقات را دیده اید و می توانستند به شکل دیگری مسابقات را برگزار کنند. این برنامه ریزی باعث شد تا تیم ما خسته باشد و کیفیت بازیکنان افت کند اما یک سری مسابقات از شرایط دور بودند و کیفیت بازی ها افت کرده است. وقتی اجبار است که تیم ملی باید 4 روز یک بار در بحرین بازی کند، نمی شود برای تیم ها بازی گذاشت.

وی در بخش بعدی صحبت های خود با اشاره به ۳ بر صفر شدن بازی سایپا و پیکان و لزوم احقاق حقوق استقلال، تصریح کرد: بعد از دیدار پرسپولیس و سپاهان، کمیته انضباطی جلسه ای برگزار نکرد. در بازی ما و پیکان، پیکان در 4 نوبت تعویض کرد اما در بازی با سایپا 6 تعویض کرد. بازی سایپا سه بر صفر شد اما بازی ما هیچ اتفاقی رخ نداد. قرار نیست حق ما داده شود و این موضوع در تمامی تصمیمات فدراسیون وجود دارد. غیر از تاسف چیز دیگری نمی توانم بگویم. امیدوارم در این مورد رویه برای تیم ما متفاوت نباشد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین تیم صنعت نفت آبادان استقلال صالح مصطفوی لیگ برتر اتفاق رخ تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است

اظهارات سرمربی هلندی شیاطین سرخ آن هم پس از تساوی خانگی مقابل تیمی در حال سقوط، نمی‌تواند واکنش‌های مطلوبی را به همراه داشته باشد. 

اریک تن هاخ پس از تساوی ۱-۱ منچستریونایتد مقابل برنلی در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه اولدترافورد، در ادعایی قابل توجه، فوتبال تیمش را از «پویاترین و سرگرم کننده‌ترین» های لیگ برتر معرفی کرد.

طرفداری | منچستریونایتد در ادامه نتایج ضعیف خود، نتوانست تیم رده نوزدهمی برنلی را هم شکست بدهد. تن هاخ در مصاحبه پس از بازی به اسکای گفت:

ما خودمان را در موقعیت پیروزی قرار دادیم و بر بخش زیادی از بازی حاکم بودیم. فقط در اواخر نیمه اول بود که چند موقعیت به حریف دادیم، اما بقیه بازی برای ما بود. ما در موقعیت پیروزی بودیم و آن را از دست دادیم. این نتیجه هم حاصل بدشانسی ماست و هم ضعف روحی. در هفته‌های اخیر از داوری هم ضربه خورده‌ایم. 

او در مورد پنالتی‌ای که شبیه به پنالتی اعلام نشده‌ بازی با وولورهمپتون در ابتدای فصل بود، گفت:

متوجه این شباهت هستم. پنالتی بود. اما در محوطه جریمه حریف حداقل سه پنالتی دیدم. قضاوت داوران واقعا ناپایدار است. اگر پنالتی هفته گذشته روی آرون ون بیساکا درست بود، چرا امروز نگرفتند؟ حداقل یک خطای پنالتی هم روی گارناچو اتفاق افتاد.

در مورد احتمال بیشتر صعود به لیگ اروپا:

این واقعیت است. با این همه عقب‌ماندگی، رسیدن به «چهارمی» کار آسانی نیست. ما باید برنده می‌شدیم. در چند هفته گذشته به موقعیت‌های برد رسیدیم و بعد آن را از دست دادیم. فاصله در این مرحله از فصل خیلی زیاد است.

در مورد از دست دادن موقعیت‌ها:

هر تیمی موقعیت از دست می‌دهد. اما وقتی به ما مربوط می‌شود عجیب است. ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. ما در حال حاضر یکی از پویاترین و جذاب‌ترین تیم‌های لیگ هستیم. با خوب فوتبال بازی کردن، موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم. از دست دادن کنترل بازی غیرضروری بود. ما این را در بین دو نیمه اصلاح کردیم و نیمه دوم خیلی بهتر بود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!