Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد با رعایت همه دستورالعمل‌ های بهداشتی در سراسر استان برگزار می‌شود.
خاضع زمان برگزاری این مراسم در شهر یاسوج را روز جمعه ۱۴ خردادماه ساعت ۱۱:۳۰ صبح در مصلی امام خمینی (ره) اعلام کرد و افزود: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی‌ های انجام شده این مراسم در همه شهر‌های استان  و در مکان‌ های پیش بینی شده برگزار می‌شود اضافه کرد: لازم است برای بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد  فضاسازی و تبلیغات میدانی و شهری به نحو مطلوب و شایسته انجام شود.   رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان ادامه داد: این ایام بهترین فرصت  برای روشنگری و تبیین شخصیت والای حضرت امام خمینی (ره) با استفاده از ظرفیت مساجد، بقاع متبرکه، نماز‌های جمعه و جماعت و مبلغان است.
حجت الاسلام خاضع به برنامه های ایام گرامیداشت رحلت امام (ره) هم   اشاره کرد و گفت: تبیین شخصیت والای حضرت امام (ره) و تولید محتوا از سیره عملی و شاخص‌ های خط امام در قالب عکس، نوشته، موشن‌گرافی و نماهنگ با انتشار وسیع در رسانه‌ ها و فضای مجازی و برگزاری مسابقات فرهنگی از صحیفه نور و وصیت‌نامه سیاسی الهی حضرت امام (ره) را از اهم برنامه‌ها در ایام منتهی به سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) است.   انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد قیام 15 خرداد رحلت امام خمینی امام خمینی حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)

هم‌زمان با دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب، نوای زیبای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی (ره) طنین‌انداز شد که در تصاویری از آن را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، صبح امروز و هم‌زمان با دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب، نوای زیبای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی (ره) طنین‌انداز شد که در تصاویری از آن را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 751113

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران با عملیات وعده صادق، هیمنه دشمن را در هم کوبید
  • اجتماع بزرگ دختران دانشجو در حرم حضرت معصومه(س) + تصاویر
  • اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود
  • خدمات‌رسانی مترو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب
  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود