Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال تهران با حضور در نشست خبری درباره دیدار با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: تیم ما از ابتدا سوار و مسلط بر بازی بود و با تدابیر مجیدی تیم بازی را کنترل کرد و توانست موقعیت‌های زیادی خلق کند. قوانینی که ما از فوتبال می‌شناسیم با قوانینی که آقایان داور اجرا می‌کنند متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگر می‌شود سه مرتبه در یک مسابقه، موقعیت منتج به گل را برای ما اشتباه کنند؟ مگر می‌شود در همه بازی‌ها این اتفاق رخ بدهد. آقایان اگر می‌خواهند جام را به تیم دیگری بدهند، این کار را انجام دهند تا ما برای تفریح و سلامتی بازی کنیم. اگر حرفی بزنیم نیز ما را محروم می‌کنند و جریمه سنگین در نظر می‌گیرند. مگر می‌شود پنالتی واضح ما را نگیرند و بازیکن ما را محروم کنند؟ موقعیت صد در صد گل ما را آوانتاژ ندادند. آن چیزی که ما می‌دانیم این است که کارت زرد و قرمز را می‌توان بعد از موقعیت داد.

وی افزود: گل صد در صد درست ما را نیز آفساید گرفته اند. مگر این تیم هوادار ندارد؟ چند بازی این اتفاق رخ داده است؟ مگر کادرفنی ما زحمت نمی‌کشند و انسان نیستند؟ تا چه اندازه نا عدالتی و نابرابری؟ آقایان داور شما تا چه زمانی می‌خواهید بدون عدالت قضاوت کنید. سر تیم ما را هر بازی در زمین می‌برند و ما می‌گوییم قشنگ بازی کردیم و موقعیت خلق کردیم، اما نمی‌شود سه بازی متوالی این اتفاق رخ بدهد و در یک مسابقه سه اتفاق رخ دهد. این ماجرا تا کی ادامه دارد؟ با تیم ما مشکل دارید؟ روند به شکلی است که گویا یک برنامه است. نمی‌توانیم فنی صحبت کنیم. توپ و میدان را در اختیار داشتیم و از تک تک بازیکنان برای زحمتی که در این شرایط آب و هوایی انجام دادند، تشکر می‌کنیم، اما برای این داوری‌ها متاسفیم.

مربی استقلال در واکنش به این سوال که هر دو نیمکت به داوری اعتراض داشتند و تغییرات ترکیب ۲ تیم، اضافه کرد: راجع به ترکیب مجیدی تصمیم می‌گیرد. ما میلیچ و نادری را در سمت چپ داریم که هر ۲ کارآمد و توانا هستند.

بیشتر بخوانید

طلسم شکنی مهاجم استقلال با گلزنی مقابل صنعت نفت

مصطفوی در ادامه درباره تفاوت در برنامه ریزی لیگ، بیان کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا این موضوع را به ما تحمیل کرده است. ۶ بازی در ۳ روز انجام دادیم و شرایط مسابقات را دیده اید و می‌توانستند به شکل دیگری مسابقات را برگزار کنند. این برنامه ریزی باعث شد تا تیم ما خسته باشد و کیفیت بازیکنان افت کند، اما یک سری مسابقات از شرایط دور بودند و کیفیت بازی‌ها افت کرده است. وقتی اجبار است که تیم ملی باید ۴ روز یک بار در بحرین بازی کند، نمی‌شود برای تیم‌ها بازی گذاشت.

وی در بخش بعدی صحبت‌های خود با اشاره به ۳ بر صفر شدن بازی سایپا و پیکان و لزوم احقاق حقوق استقلال، تصریح کرد: بعد از دیدار پرسپولیس و سپاهان، کمیته انضباطی جلسه‌ای برگزار نکرد. در بازی ما و پیکان، پیکان در ۴ نوبت تعویض کرد، اما در بازی با سایپا ۶ تعویض کرد. بازی سایپا سه بر صفر شد، اما بازی ما هیچ اتفاقی رخ نداد. قرار نیست حق ما داده شود و این موضوع در تمامی تصمیمات فدراسیون وجود دارد. غیر از تاسف چیز دیگری نمی‌توانم بگویم. امیدوارم در این مورد رویه برای تیم ما متفاوت نباشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال لیگ برتر فوتبال صنعت نفت آبادان اتفاق رخ تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند

عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: نمره عملکرد شورای شهر را رضایت مردم از این نهاد مشخص می‌کند چرا که در این دوره علاوه بر نقاط قوت در حل مسائل مختلف شهری، نقاط ضعف نیز وجود داشته است.

یوسف صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به عملکرد شورای اسلامی شهرکرد در دوره ششم، اظهار کرد: قضاوت شورای شهر ششم و مزیت آن نسبت به شوراهای قبلی باید توسط مردم صورت بگیرد، در این دوره نگرش‌های خوبی صورت گرفت و برنامه‌ریزی و تعیین چشم‌اندازهای سالیانه نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: طرح جامع مسکن، طرح جامع هدایت آب‌های سطحی، طرح جامع ترافیک و طرح جامع پسماند همگی با مطالبه‌گری و پیگیری‌های شورای شهر به شهرداری ابلاغ شدند همچنین در این دوره جلسات متعددی با مدیران دستگاه‌های مختلف برگزار شد.

عضو شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه نزدیک شدن دوباره مردم به دولت و شورا از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: بروز بعضی اتفاقات نظیر فساد مالی مسئولان حس ناامیدی بین مردم و منتخبان خود را افزایش می‌دهد.

صادقی عنوان کرد: نمره عملکرد شورای شهر را رضایت مردم از این نهاد مشخص می‌کند چرا که در این دوره علاوه بر نقاط قوت در حل مسائل مختلف شهری، نقاط ضعفی نیز وجود داشته است، اما در این دوره سعی شده است که طرحی که سربار مردم یا بیت‌المال باشد، رقم نخورد، هرچند برخی مسائل اقتصادی نظیر تورم که تمام مردم را به خود درگیر کرده، روی عملکرد شورا نیز تأثیر گذاشته است.

شورای شهر وظیفه مطالبه‌گری از شهرداری را بر عهده دارد

وی افزود: شورای شهر وظیفه مطالبه‌گری از دستگاه‌های مختلف به خصوص شهرداری را برعهده دارد و نباید عملکرد شهرداری را ملاک عملکرد شورا بدانیم.

عضو شورای‌شهر شهرکرد، عنوان کرد: شورای شهر یک رکن مبارک در جمهوری اسلامی است که عیار دموکراسی دینی را در جامعه بالا می‌برد و مردم از این نهاد توقع نقش‌آفرینی در سرنوشت کشور و حاکمیت را دارند و امیدواریم که به تدریج ملزومات دیگر شورا نیز تکمیل شود و این نهاد جایگاه اصلی خود را در جامعه پیدا کند.

کد خبر 748720

دیگر خبرها

  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!