Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات از شبکه‌های اجتماعی در برنامه «وقت انتخابات» که به طور زنده از صفحه اینستاگرام خبرگزاری فارس پخش شد، در پاسخ به این پرسش که اولین روز مناظرات انتخابات ریاست جمهوری چه زمانی خواهد بود خاطرنشان کرد: واقعیت این است که اصل مناظرات انتخاباتی را در دستور کار داریم اما در مورد تعداد، کم و کیف آن اجازه دهید کمی تحمل داشته باشیم تا پس از اعلام رسمی نامزدهای انتخاباتی در اطلاعیه بعدی زمان، مدت و ترتیب بندی مناظرات را اعلام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه آیا شیوه مناظرات تغییر پیدا کرده یا خیر گفت: در دوره گذشته ۳ مناظره در بحث‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاست خارجی داشتیم و بنای ما این است که این فضای مناظره ای حتماً در این دوره هم باشد اما این اتفاق یک ارتباط مستقیمی با تعداد نامزدهای تایید صلاحیت شده دارد.

اگر تا فردا حوالی ظهر اسامی قطعی مشخص شود به احتمال زیاد فردا شب مراسم قرعه کشی برنامه های تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری را خواهیم داشت و زمان بندی ها را به ترتیب اعلام خواهیم کرد اما اگر فردا زمان اعلام تغییر کند تصمیم دیگری خواهیم گرفت.

ما در دوره قبل مناظره نماینده های نامزدهای انتخاباتی را نداشتیم اما این دوره این مناظره را در دستور کار داریم و مناظره نمایندگان نامزدها به صورت رادیویی است و بیشتر موضوعات اقتصادی است. 

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به این پرسش که اولین روز مناظرات انتخابات ریاست جمهوری چه زمانی خواهد بود خاطرنشان کرد: واقعیت این است که اصل مناظرات انتخاباتی را در دستور کار قرار داریم اما در مورد تعداد و کم و کیف آن اجازه دهید کمی تحمل داشته باشیم تا پس از اعلام رسمی نامزدهای انتخاباتی در اطلاعیه بعدی زمان و مدت و ترتیب بندی مناظرات را اعلام خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه آیا شیوه مناظرات تغییر پیدا کرده یا خیر گفت: در دوره‌های گذشته در همین کمیسیون تبلیغات انتخاباتی بودم در دوره گذشته ۳ مناظره در بحث های اقتصادی فرهنگی و سیاست خارجی داشتیم و بنای ما این است که این فضا مناظره ای حتماً بعد از به کار باشد اما یک ارتباط مستقیمی با تعداد نامزدهای تایید صلاحیت شده دارد.

اگر تا فردا حوالی ظهر اسامی قطعی مشخص شود به احتمال زیاد فردا شب مراسم قرعه کشی برنامه های تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری را خواهیم داشت و زمان بندی ها را به ترتیب اعلام خواهیم کرد اما اگر فردا اعلام اسامی رسمی نامردهای انتخابات ریاست جمهوری تغییر کند تصمیم دیگری خواهیم کرد.

ما در دوره قبل مناظره نماینده های نامزدهای انتخاباتی را نداشتیم اما این دوره این مناظره را در دستور کار داریم و این مناظره به صورت رادیویی و بر اساس موضوعات اقتصادی است.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود شورای نگهبان تعداد نامزدها را به صدا و سیما گفته است تا دکور مناظرات بر اساس آن ساخته شود گفت: چنین موضوع صحت ندارد و ما اطلاعی از این موضوع نداریم و منتظر اعلام تایید صلاحیت شدگان از سوی شورای نگهبان هستیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: قاضی زاده هاشمی نامزدهای انتخاباتی تبلیغات انتخابات مناظرات انتخابات اعلام خواهیم دستور کار ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۴۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرهنگ حسن ابوالحسینی گفت: در پی شکایت یک شهروند یزدی به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری دریافت وام، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت. 

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد شاکی با مشاهده کانال تلگرامی دریافت وام بدون ضامن، مبلغ یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال به شماره حساب اعلام شده واریز کرده و پس از آن وی دیگر جواب شماره تلفن داده نشد. 

رئیس پلیس فتا افزود: با انجام تحقیقات بیشتر و اقدامات پلیسی توسط کارشناسان این پلیس، متهم که در یکی از استان‌های غرب کشور ساکن بود، شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتای استان یزد انتقال یافت. 

ابوالحسینی خاطرنشان ساخت: متهم در مواجهه با مستندات و مدارک جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان ضمن اقرار به جرم خود، اعتراف کرد که با درج آگهی در شبکه‌های اجتماعی با موضوع وام بانکی، از شهروندان کلاهبرداری می‌کرده است. 

وی هشدار داد: برای دریافت وام حتما به بانک مراجعه کرده و به هیچ عنوان به تبلیغاتی که شبکه‌های اجتماعی می‌شود اعتماد نکنند، چرا بانک‌ها هیچگونه تبلیغاتی در فضای مجازی برای فروش وام یا تسهیلات بانکی ندارند و این تبلغات از سوی کلاهبرداران منتشر می‌شود. 

رئیس پلیس فتا از شهروندان خواست هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • جزئیاتی درباره دوره جدید کالابرگ فجرانه
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • آخرین جزئیات از دوره جدید کالابرگ
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف