Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی رضایی شامگاه دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: قرق‌بان بخش کالپوش به همراه مسئول اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بخش کالپوش در گشت زنی محدوده طرح جنگل کاری جنگل پریا متوجه حضور دام هایی در محدوده ممنوع می شوند.

وی افزود: پس از اخطار مامور، دامدار به قرق‌بان حمله ور می شود و در این درگیری با ضربات تبر پا و سر قرق بان شکسته می شود و در اقدامی عجیب ، دامدار گوش قرق‌بان را نیز با چاقو بریده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی ادامه داد: قرق بان مجروح در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود تحت درمان قرار دارد.

وی ضمن تشکر از نیروی انتظامی شهرستان تصریح کرد : با توجه به هماهنگی انجام شده ضارب پس از دستگیری به مراجع قضایی معرفی شده است.

به گزارش ایرنا، ضارب پس از حدود سه ساعت با تلاش نیروهای انتظامی شهرستان دستگیر می شود. 

طرح جنگل کاری در بخش کالپوش در راستای جلوگیری از تخریب جنگل و توسعه آن هرسال توسط منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان انجام می شود.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد. 

برچسب‌ها ضرب و جرح عمدی منابع طبیعی و آبخیزداری میامی قرق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ضرب و جرح عمدی منابع طبیعی و آبخیزداری میامی ضرب و جرح عمدی منابع طبیعی و آبخیزداری میامی قرق اخبار کنکور قرق بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۴۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی در پی بارندگی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی، گفت: بارش باران های بهاری شب گذشته در بیشتر شهرستان باعث جاری شدن روان‌آب و تشکیل سیلاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علیرضا نصرآبادی با اشاره به وجود بیش از 2300  سازه آبخیزداری در سطح استان، اظهار داشت: تا ظهر پنجشنبه حدود 13 میلیون مترمکعب رواناب در این سازه‌ها مدیریت شده‌اند و با توجه به ادامه بارندگی‌ها این میزان افزایش خواهد داشت. 

وی افزود: وجود این سازه‌ها باعث شد، حجم زیادی از سیلاب مدیریت و میزان خسارت‌های کاهش یابد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با اشاره به پیامدهای تغییر اقلیم، گفت: تغییر زمان بارندگی‌ها و نیز نوع آن که شکل رگباری به خود گرفته و همچنین خشکسالی‌ها که موجب از بین رفتن پوشش گیاهی و کاهش نفوذ پذیری خاک شده است، سیلابی شدن بارش‌ها را به دنبال دارد.

نصرآبادی تصریح کرد: در این بارندگی‌ها دو بندسار که متعلق که متعلق به این اداره کل نبوده شکسته است و خساراتی به بار آورده است. 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی از شهروندان تقاضا کرد: قبل از ساخت بندسار با مراجعه به ادارات منابع طبیعی از مشاوره فنی رایگان همکاران این اداره کل برخوردار شوند تا در زمان وقوع سیلاب متحمل خسارت نشوند. 

وی ادامه داد: وجود سازه‌های آبخیزداری در کنار طرح‌های نهالکاری می‌تواند شرایط منطقه را برای کاهش پیامدهای خشکسالی و سیلاب بهینه کند. 

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • مهار 17 میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی در پی بارندگی
  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم